Gå til innhold

God i senga = mye erfaring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis den man ligger med er veldig god i senga og vet hva de driver med, betyr det mest sannsynlig at personen har hatt mye sex?

Går det an å lese og se ting på nettet som gjør at man får teknikken lett eller er det kun fysisk øvelse som gjelder?

Anonymkode: f5a1e...706

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan sikkert plukke opp litt fra å lese eller se på nett. Men jeg tror du må praktisere for å finne ut om det er noe for deg. 
Mye erfaring betyr jo ikke nødvendigvis mange partnere, for man kan jo ha hatt en partner som man har turt å prøve nye ting med. 

Og så tror jeg at personlighet og selvinnsikt har litt å si. De som raskt plukker opp ting, og kanskje særlig signaler fra sin partner, tror jeg blir gode i senga.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen er den beste jeg har hatt i senga, og han hadde veldig få sexpartnere før han traff meg. 

Anonymkode: 8671b...a72

• Liker 2
Skrevet

Den beste elskeren er den som respekterer sin sexpartner, og setter seg inn i den adres lyster og behov.
Den som aldri pusher eller overtaler eller tar noe for gitt, men som tør å snakke om ting og prøve seg fram.
Folk er ulike, har ulike preferanser og ulike kropper. Noe som er supergodt for en person kan oppleves ubehagelig for en annen.

Du kan lære en hel del ved å lese deg opp på anatomi og andres erfaringer, men mest av alt tjener du på å kommunisere godt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

For menn krever det erfaring.

For kvinner krever det å være dedikert. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men det betyr ikke at han/hun har hatt mange partnere, bare at det er sannsynlig at vedkommende har hatt mye og bra sex med minst én person tidligere. Ingen blir god til noe som helst uten mye trening. 

Anonymkode: b8b33...04c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel mer vesentlig med riktig erfaring. Å treffe hullet mange ganger sier nok lite om det. Krever tilnærmet null evner som elsker å klare det. 

God innstilling og god seksuell forståelse, angående at begge parter skal nyte sex alltid, tror jeg også er særdeles vesentlig for å være en god elsker. Min første kjæreste på 19 hadde bedre innstilling og seksuell forståelse enn flere eldre menn jeg traff senere. Etterhvert ble jeg så oppmerksom på dette med innstilling og seksuell forståelse at menn uten ble luket kjapt bort. 

Anonymkode: e4cc0...7d5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det går fint an å være en god elsker selv om det er første gang, etter min erfaring. Fordi god sex ikke handler om anatomi og teknikk, men om kommunikasjon, tilknytning, lytting, og et ønske om å ha det godt sammen, gjensidig nytelse. Dette er nok mer avhengig av personlighet enn antall partnere.

Anonymkode: efa5a...f81

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke god i sengen alene, det kreves alltid to, og kjemi. 

Anonymkode: c9980...289

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Blåjojo said:

Man kan sikkert plukke opp litt fra å lese eller se på nett. Men jeg tror du må praktisere for å finne ut om det er noe for deg. 
Mye erfaring betyr jo ikke nødvendigvis mange partnere, for man kan jo ha hatt en partner som man har turt å prøve nye ting med. 

Og så tror jeg at personlighet og selvinnsikt har litt å si. De som raskt plukker opp ting, og kanskje særlig signaler fra sin partner, tror jeg blir gode i senga.

Det tror jeg også. Og det er jo typisk slik man blir god på det meste. At man praktiserer, får tilbakemeldinger på hva som fungerer og ikke fungerer og tilpasser seg etter det.  

Så er det selvsagt ting man ikke kan trene seg på. Hjelper ikke å være verdens beste teknisk på sex om partneren din ikke tennerr på deg. 

Anonymkode: 74a5b...b68

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig god i senga iflg kjæresten min da vel og merke🤭

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker nei. 

Havnet som ung i fylla, i seng med den halv tjukke fyren som er lite pen.,, 

Er idag gift med han 😅😅 

Anonymkode: d26ed...5ae

AnonymBruker
Skrevet

Man kan lære mye på nett men min erfaring er at menn som har ligget med mange er de som er best i senga. Og når det kommer til menn tror jeg få gidder å bruke hundrevis av timer på å lese om sextips sånn som vi damer gjør. 

Anonymkode: 58149...cf2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man kan lære mye på nett men min erfaring er at menn som har ligget med mange er de som er best i senga. Og når det kommer til menn tror jeg få gidder å bruke hundrevis av timer på å lese om sextips sånn som vi damer gjør. 

Ikke enig. Menn fra få, langvarige og stabile forhold er uten tvil best, de vet noe om forholds oppturer ig nedturer, samt i beste fall noe om hvordan å fikse nedturene.

Anonymkode: e6a76...37b

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke enig!   Syns mye på nett er kun svada.... og "tipsa " er liksom sånn at når enkelte syns de funker, så funker de for alle! ER jo ikke sånn...ganske individuelt hva en liker og ikke! Viktigste er nok å kommunisere,  bra kjemi, god stemning,  og legge merke til  og være oppmerksom på hva den andre liker- og ikke presse til noe:) 

Anonymkode: 5608a...644

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke enig. Menn fra få, langvarige og stabile forhold er uten tvil best, de vet noe om forholds oppturer ig nedturer, samt i beste fall noe om hvordan å fikse nedturene.

Jeg har en annen erfaring enn deg der. Menn fra få og langvarige forhold kan mange ganger være noe ensformig i senga. Og da blir det fort kjedelig, med mindre de har lyst og utforske litt, men ikke har fått utløp for det før.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nå var det sex tråden handlet om og som alt annet fysisk så er det øvelse som gjør mester. Å ha sex med bare samme partner eller få damer gjør at de tror den ene oppskriften funker på alle, mens de som har hatt sex med mange vet at alle damer er forskjellige og har lært seg alle triksene i boka 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man er i alle fall ikke automatisk god i senga selv om man har mye erfaring. Har møtt på flere som har vært i både lange forhold og hatt mange partnere, uten å ha blitt bedre enn helt ok.

Jeg tror det er en blanding av kjemi, kompabilitet og å ha lest seg litt opp, samt være genuint opptatt av hvordan partneren har det (går begge veier selvfølgelig). Jeg får tilbakemelding om at jeg er god i senga, og jeg har mye erfaring, men entusiasme og skamløshet er nok det som settes mest pris på. 

Anonymkode: 3187d...9d3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man må praktisere for å bli god, og så hjelper det selvfølgelig å være fysisk anlagt feks stor penis.

Anonymkode: 60932...1d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvis den man ligger med er veldig god i senga og vet hva de driver med, betyr det mest sannsynlig at personen har hatt mye sex?

Går det an å lese og se ting på nettet som gjør at man får teknikken lett eller er det kun fysisk øvelse som gjelder?

Anonymkode: f5a1e...706

Man blir som regel dyktig på ting man øver på. Jeg personlig mener at mye sex med en person gir bedre erfaring enn litt sex med mange personer.

I tillegg kommer interesse. Vil du faktisk være god og lære? Eller vil du være ego i senga / pute prinsesse?

Anonymkode: 38357...fbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...