Gå til innhold

Konstant trøtt og sliten av januar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver januar blir jeg sånn her: er kjempe sliten og trøtt HELE tiden, har 0 energi. Dette kommer rett etter nyttår. Sliter skikkelig med å stå opp, og sovner nesten med en gang jeg har kommet hjem i fra jobb.. ligger i sengen nå og kjenner ikke jeg klarer å gjennomføre sosiale planer heller nå i kveld..

Anonymkode: 68703...e3d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hver januar blir jeg sånn her: er kjempe sliten og trøtt HELE tiden, har 0 energi. Dette kommer rett etter nyttår. Sliter skikkelig med å stå opp, og sovner nesten med en gang jeg har kommet hjem i fra jobb.. ligger i sengen nå og kjenner ikke jeg klarer å gjennomføre sosiale planer heller nå i kveld..

la ut dette for å spør om andre også har det sånn?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også sånn hvert år til uti mars hvor jeg kvikner til. Tar ekstra vitaminer også men… sovner hver ettermiddag og får ikke gjort noe produktivt. Konsentrerer meg dårlig og greier ikke jobbe like godt. Som om jeg er halvt i dvale. 

Anonymkode: 4634e...cf8

AnonymBruker
Skrevet

Kom deg ut av huset så fort det er lyst om morgenen.

Anonymkode: d70eb...8f4

Gjest supernova_87
Skrevet

Tipper det er fordi du har strukket deg hele høsten, og hele desember. Og når det er januar er det ingen krav lenger så da lar du endelig kroppen få kjenne på hvordan den egentlig har det. 

Spekulasjon. Visste ikke hva du ønsket med innlegget. 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Så kjipt. Jeg sliter med det samme, men det begynte allerede i november. Tror jeg hater nov, des og januar 😔. Sender deg gode tanker og håper dagene snart blir lysere for oss begge. 

Anonymkode: d8bc4...f05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er nok flere som har det sånn. Her har jeg konstant lyst til å sove. Det skjer som med deg alltid rett etter nyttår. Null krefter til noen ting 😂

Anonymkode: 22305...9d6

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok vanlig med få som snakker om det. Etter jeg har kommet fra jobb og spist middag, er det ut på tur selv om det er mørkt. Lag gjerne en avtale med en venninne. Jeg prøver å gå eller løpe en time hver dag. Det hjelper for humøret og jeg sover bedre om natten. 

Anonymkode: e7b59...182

Skrevet

Begynn å trene! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...