Gå til innhold

Endres tærskelen din i forhold til sex ved inntak av alkohol ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange opplever at vurderingsevnen i forhold til sex, og kåthet endres  under inntak av alkohol på fest.  Personligheten, reaksjonsevnen  forandres, og ein tolker signaler gjerne annerledes  under inntak av alkohol, og mange  hevder at de følte seg presset, og de lot det liksom   "bare skje".  Både kvinner, og menn  bruker bevist  alkohol som eit middel for å "slippe seg løs" ettersom de er for sjenert til å ta iniativet til sex når de er edru, alkoholen blir gjerne brukt som eit påskudd til å ha sex

Er du blandt dem som ærkjenner at alkoholen blir brukt som eit påskudd til å få tilgang på sex, og at du ellers er for sjenert til å ta iniativet til sex når du er edru ?   

Anonymkode: 96fb8...6d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg har ikke sex jeg ikke har lyst til, verken edru eller full. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man kan absolutt si at dette stemmer for meg da jeg er nødt til å drikke alkohol for å kunne ha sex. Kun da jeg klarer å slappe av og bli kåt. Og så til de grader. Til vanlig kan jeg være en sjenert og grå mus, men med alkohol blir jeg flørtete og løssluppen.

Anonymkode: 12c83...8be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man kan absolutt si at dette stemmer for meg da jeg er nødt til å drikke alkohol for å kunne ha sex. Kun da jeg klarer å slappe av og bli kåt. Og så til de grader. Til vanlig kan jeg være en sjenert og grå mus, men med alkohol blir jeg flørtete og løssluppen.

Anonymkode: 12c83...8be

Nordmenn sitt forhold til alkohol er nokså spesielt samanlignet med  i mange andre land. De fleste inntar alkohol i forbindelse med julebord, og festlige anledninger iden hensikt at de ikkje skal føle seg sjenert, og de kan "slippe seg løs".  Har ein nytt alkohol så blir det liksom akseptert at ein kan slippe seg løs, og  gjerne med det for øye å bli forført til sex.

Kanskje hadde det vert velykket å dele ut beroliggende tabeletter ved inngangen til dansegallaen, julebordet , og festlige anledninger,  og avskaffet sjenkebevilgningen  

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp

Anonymkode: 95cae...c3e

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, gjort MYE i fylle jeg ALDRI ville gjort edru i ungdomstiden og tidlig 20 åra da jeg var singel. 

Nå kan jeg ikke fordra å være full. Er jeg det en sjeldent gang så har jeg normal sex med mannen. 

Anonymkode: ade49...64b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får mindre lyst når jeg drikker enn når jeg er edru. Så ja, men terskelen går opp, ikke ned.

Anonymkode: d8b12...2b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg får mindre lyst når jeg drikker enn når jeg er edru. Så ja, men terskelen går opp, ikke ned.

Samme her. (kvinne)

Anonymkode: f1d33...ab6

Skrevet

Har ikke sex når jeg har drukket, og særlig ikke med noen som er full.
Alkohol er ikke prestasjonsfremmende, og livet er for kort til dårlige knull.

Jeg er ikke sjenert, og slår meg løs i edru tilstand. Seksuell opphisselse er den beste rusen, ikke forstyrr den med giftstoffer.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange opplever at vurderingsevnen i forhold til sex, og kåthet endres  under inntak av alkohol på fest.  Personligheten, reaksjonsevnen  forandres, og ein tolker signaler gjerne annerledes  under inntak av alkohol, og mange  hevder at de følte seg presset, og de lot det liksom   "bare skje".  Både kvinner, og menn  bruker bevist  alkohol som eit middel for å "slippe seg løs" ettersom de er for sjenert til å ta iniativet til sex når de er edru, alkoholen blir gjerne brukt som eit påskudd til å ha sex

Er du blandt dem som ærkjenner at alkoholen blir brukt som eit påskudd til å få tilgang på sex, og at du ellers er for sjenert til å ta iniativet til sex når du er edru ?   

Mister all sexlyst når jeg drikker alkohol. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker ikke at partneren har drukket, det gjør dem stort sett til dårligere partnere. Men jeg liker å selv drikke, for da slipper jeg å forholde meg til mine preferanser. Jeg liker måten jeg er med 0.6 til 0.8 i promille. Jeg har mål, motivasjon og jeg lar ikke det perfekte stå i veien for godt nok. 

For å ta et eksempel. Jeg hadde en sexpartner som jeg egentlig ikke kunne fordra, det var sånn at hvis jeg møtte henne uten å drikke 4-5 halvlitere ville jeg heller hoppe fra balkongen enn å gjøre noe. Men hvis jeg drakk meg passe full, var det sånn, "fitte er fitte", og "hun er ikke så irriterende". Funket fantastisk. Helt til hun ble gravid da, men det er en annen historie.

En annen ting er at det er lettere å "accidentally" foreslå å ha sex. Sånn som med en venninne prøvde jeg å illustrere et poeng ved å spørre retorisk om hun ville ha sex med meg. Hun sa: "ikke akkurat nå", som betydde det var greit om sånn ti minutter... Men en fare er at man er mer interessert i noe annet og glemmer hele sexgreia.

• Hjerte 2
Skrevet

Foretrekker å ha sex i edru tilstand og med en edru mann. De gangene jeg har vært påvirket har sexen ikke vært like bra som ellers. 
Trenger ikke alkohol for å bli kåt, eller for den del initiere til sex.

AnonymBruker
Skrevet
ajarRun skrev (35 minutter siden):

drikke 4-5 halvlitere ville jeg heller hoppe fra balkongen enn å gjøre noe.

Den der er skummel. Jeg er kvinne, og jeg reduserte alkoholkonsumet mitt etter at jeg våknet opp med en "sønn" i nabolaget som er mer i min datters omgangskrets enn min.

Anonymkode: 21fe9...5a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den der er skummel. Jeg er kvinne, og jeg reduserte alkoholkonsumet mitt etter at jeg våknet opp med en "sønn" i nabolaget som er mer i min datters omgangskrets enn min.

Dette er så synd. Jeg håper vi får en ny bølge med sex positive feminister slik at kvinner slipper stigma og skam assosiert med å nyte sex. 

Hadde jeg våknet med noen yngre enn meg hadde det ikke plaget meg. 

Jeg hadde iallefall ikke sluttet å drikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ajarRun skrev (3 minutter siden):

Dette er så synd. Jeg håper vi får en ny bølge med sex positive feminister slik at kvinner slipper stigma og skam assosiert med å nyte sex. 

Hadde jeg våknet med noen yngre enn meg hadde det ikke plaget meg. 

Jeg hadde iallefall ikke sluttet å drikke.

Ingen problem å ha sex med yngre, men når det begynner å nærmere 20 år yngre og i nærmiljøet .... da blir det flaut.           Ellers er jeg enig med deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen problem å ha sex med yngre, men når det begynner å nærmere 20 år yngre og i nærmiljøet .... da blir det flaut.           Ellers er jeg enig med deg.

Flaut. på grunn av skammen. Det er noe svineri. Hvorfor kan jeg pule en attenåring og bli applaudert for det, mens du ikke kan det? Det er ikke greit. Og det er sånt feminister burde jobbe med.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har gjerne sex både på opp og nedadgående rus samt i bakfylla, men det er på langt nær så deilig som edrusex. Har helst sex edru mao, fyllesex er så masete. Men gjør aldri noe jeg ikke vil !

Anonymkode: 5f421...47a

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Og jeg syns denne tråden lett kan misbrukes av voldtektsmenn som sjenker damer fulle for å lettere få sex 

Anonymkode: 2a0d1...795

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
ajarRun skrev (På 6.1.2023 den 18.52):

Jeg liker ikke at partneren har drukket, det gjør dem stort sett til dårligere partnere. Men jeg liker å selv drikke, for da slipper jeg å forholde meg til mine preferanser. Jeg liker måten jeg er med 0.6 til 0.8 i promille. Jeg har mål, motivasjon og jeg lar ikke det perfekte stå i veien for godt nok. 

For å ta et eksempel. Jeg hadde en sexpartner som jeg egentlig ikke kunne fordra, det var sånn at hvis jeg møtte henne uten å drikke 4-5 halvlitere ville jeg heller hoppe fra balkongen enn å gjøre noe. Men hvis jeg drakk meg passe full, var det sånn, "fitte er fitte", og "hun er ikke så irriterende". Funket fantastisk. Helt til hun ble gravid da, men det er en annen historie.

En annen ting er at det er lettere å "accidentally" foreslå å ha sex. Sånn som med en venninne prøvde jeg å illustrere et poeng ved å spørre retorisk om hun ville ha sex med meg. Hun sa: "ikke akkurat nå", som betydde det var greit om sånn ti minutter... Men en fare er at man er mer interessert i noe annet og glemmer hele sexgreia.

Hvorfor hadde du en sexpartner du ikke kunne fordra? 😂😂😂 du beskriver det hele så komisk🤭

Anonymkode: d68be...403

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2023 den 19.30):

Hadde dere sex om morgenen også? 

Anonymkode: 28efc...645

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...