AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Er en del som skriver om 40-50 årene, men er det noen som har bikket 60 her? Hvordan er det med kropp,hukommelse og helse? Anonymkode: 30b34...3f3
Honey Dew Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Hukommelsen har jo sklidd litt ut. Jeg er veldig flink til å legge ting på lure plasser for å huske dem. Problemet er at jeg ikke klarer å huske hvor de smarte plassene er. Jeg ser ut som et mummi-troll når det gjelder kroppen. Alt har seget og beina har blitt kortere pga at pupper, mage og rumpe har seget. Når det gjelder helse, så er jeg egentlig ikke helt sammenlignbar siden jeg sliter med senkomplikasjoner etter diabetes, men for å si det slik, så er det jo mer vondter rundt omkring. Leddene er litt knirkete også, men ellers er det fint å være i denne alderen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 Har noen av dere fått beinskjørhet? Anonymkode: 30b34...3f3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Jeg er normalvektig, trener jevnlig, men har høyt blodtrykk som jeg medisineres for pluss en annen sak som er symptomfri, men trenger medisin. Jeg har merket at jeg trenger å legge inn noen pauser jeg ikke trengte før, men er usikker på om det er pga alder fordi behovet kom etter halvannet år med utbrenthet for ti år siden. I bekjentskapskretsen min synes jeg det er bemerkelsesverdig mange helt og delvis uføre i sekstiåra, samtlige er kvinner. Pensjonsalder i AML er tross alt 72 år. Selv jobber jeg 100 %, er svært engasjert, systematisk og sikker på at hukommelsen er helt i orden. Pga cellulitter ser jeg ikke så bra ut i bikini, men jeg soler meg aldri, så det lever jeg godt med, likeledes den slappe huden over alt. Noen fordeler er det jo med å bo i et kaldt land, vi kan dekke over skavankene med tekstiler. Min «guilty pleasure» er alkohol hver fredag og lørdag. Vi har ikke demens i familien, men tar høyde for at det kan ramme meg og har derfor laget framtidsfullmakt. Jeg kommer under ti blank på 60m, men tenker vel jeg burde trent mer styrke for å ha et godt liv de neste 30-40 åra (mor er 100😀) Hilsen K62 Anonymkode: 4a032...a02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå