AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Ser at det er en sexorgie i filmen Babylon. Men er dette noe du kjenner deg igjen i? Har du drevet med det? Anonymkode: ae29d...5c4
feliek54 Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ser at det er en sexorgie i filmen Babylon. Men er dette noe du kjenner deg igjen i? Har du drevet med det? Anonymkode: ae29d...5c4 Er det ikke sexorgie når vi snakker om sex klubber som det er flere av i landet
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Er jo mange som er tilknytta swingersmiljø eller en klubb, så ikke uvanlig akkurat, men heller ikke noe de fleste driver med. Vil tro kanskje de fleste, spesielt i storbyer og studentmiljø, har vært med i en trekant eller lignende en gang i tidlig 20-årene, men ikke så mye mer. Har vel opplevd 1 eller 2 gang å blitt sjekket opp av et par på byen. Anonymkode: f0cb3...96b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 Vanlig ja? Det er satt opp egne busser for det i Oslo, folk valfarter. Anonymkode: 28c0c...5db 2 1
SlemUlv Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 feliek54 skrev (7 minutter siden): Er det ikke sexorgie når vi snakker om sex klubber som det er flere av i landet Jeg vet om 2. Men mange tror det skjer orgier på bdsm klubber også.. Så
Disco Skrevet 6. januar 2023 #7 Skrevet 6. januar 2023 Vanskelig å si ass, de fleste reklamerer ikke åpent om det ihvertfall. Og jeg legger meg lite opp i hva mine venner og bekjente driver med i senga (ev andre steder) 😅
Disco Skrevet 6. januar 2023 #8 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vanlig ja? Det er satt opp egne busser for det i Oslo, folk valfarter. Anonymkode: 28c0c...5db Er det disse som det står IKEA på? 🤣 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #9 Skrevet 6. januar 2023 Altså vanlig? Nja, det vil jeg ikke si.. Men heller ikke uvanlig. For min del startet det alt på u-skolen. Vi var en vennegjeng på 5 som hang sammen i helgene og begynte eksperimenterte på og med hverandre. 2 gutter og 3 jenter. Dette var da i 10-klasse. Flyttet til et nytt sted på vgs, og da ble det også en del gruppesex og orgier, dog ikke med så mange om gangen. Stort sett trekant, men med flere forskjellige. Eneste var i russetiden, da hadde vi en diger orgie på bussen med 40+ som var med. Så studerte jeg på lærerhøyskolen. Der kom jeg også i kontakt med en del som var litt alternative. Endte opp med en gjeng på 7 (noen ganger inviterte vi et par ekstra, enten til å se på eller delta). Vi møttes ofte i helgene for gangbang, noen ganger også på kveldene etter skolen. Der jeg jobber nå har 3 av kollegene mine gruppesex et par ganger i måneden. Noen ganger med partner, da blir vi 8 tilsammen (han ene har tre partnere som er med på orgien). Tror ikke det jeg beskriver er så uvanlig. Anonymkode: 75a54...9d1 3 2
Snok1 Skrevet 6. januar 2023 #10 Skrevet 6. januar 2023 Vi hadde eget orgie-rom i kjelleren i gamle borettslaget mitt. Bordtennis-kidsa var litt sure, men frk. Syvertsen i B tok seg av saken. Til våren blir det jacuzzi der også.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #11 Skrevet 6. januar 2023 Snok1 skrev (1 minutt siden): men frk. Syvertsen i B tok seg av saken. Til våren blir det jacuzzi der også. Gode gamle frk. Syvertsen. Hun kan virkelig ta seg av staken. Anonymkode: 74a4c...ab2 2
Flintis Skrevet 6. januar 2023 #12 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Altså vanlig? Nja, det vil jeg ikke si.. Men heller ikke uvanlig. For min del startet det alt på u-skolen. Vi var en vennegjeng på 5 som hang sammen i helgene og begynte eksperimenterte på og med hverandre. 2 gutter og 3 jenter. Dette var da i 10-klasse. Flyttet til et nytt sted på vgs, og da ble det også en del gruppesex og orgier, dog ikke med så mange om gangen. Stort sett trekant, men med flere forskjellige. Eneste var i russetiden, da hadde vi en diger orgie på bussen med 40+ som var med. Så studerte jeg på lærerhøyskolen. Der kom jeg også i kontakt med en del som var litt alternative. Endte opp med en gjeng på 7 (noen ganger inviterte vi et par ekstra, enten til å se på eller delta). Vi møttes ofte i helgene for gangbang, noen ganger også på kveldene etter skolen. Der jeg jobber nå har 3 av kollegene mine gruppesex et par ganger i måneden. Noen ganger med partner, da blir vi 8 tilsammen (han ene har tre partnere som er med på orgien). Tror ikke det jeg beskriver er så uvanlig. Anonymkode: 75a54...9d1 Ja disse lærerne du😅 1 2
Snok1 Skrevet 6. januar 2023 #13 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gode gamle frk. Syvertsen. Hun kan virkelig ta seg av staken. Anonymkode: 74a4c...ab2 Ja, det jar vært mye praktisk itført kjærlighet fra frk. Syvertsen. Alltid snitter og te til alle orgiene også!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #14 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Altså vanlig? Nja, det vil jeg ikke si.. Men heller ikke uvanlig. For min del startet det alt på u-skolen. Vi var en vennegjeng på 5 som hang sammen i helgene og begynte eksperimenterte på og med hverandre. 2 gutter og 3 jenter. Dette var da i 10-klasse. Flyttet til et nytt sted på vgs, og da ble det også en del gruppesex og orgier, dog ikke med så mange om gangen. Stort sett trekant, men med flere forskjellige. Eneste var i russetiden, da hadde vi en diger orgie på bussen med 40+ som var med. Så studerte jeg på lærerhøyskolen. Der kom jeg også i kontakt med en del som var litt alternative. Endte opp med en gjeng på 7 (noen ganger inviterte vi et par ekstra, enten til å se på eller delta). Vi møttes ofte i helgene for gangbang, noen ganger også på kveldene etter skolen. Der jeg jobber nå har 3 av kollegene mine gruppesex et par ganger i måneden. Noen ganger med partner, da blir vi 8 tilsammen (han ene har tre partnere som er med på orgien). Tror ikke det jeg beskriver er så uvanlig. Anonymkode: 75a54...9d1 Jeg hang med helt til jobb-sexen. Really?? Anonymkode: afda2...b56 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #15 Skrevet 6. januar 2023 Nei det er ikke vanlig i mitt miljø ihvertfall. Tenker det er mer nisje enn mainstream. Anonymkode: 0a741...5d5 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #16 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vanlig ja? Det er satt opp egne busser for det i Oslo, folk valfarter. Anonymkode: 28c0c...5db Det er vanlig for de som vanker i miljøet, men ikke for folk flest. Anonymkode: 2e16b...9d1 1
Andro Skrevet 6. januar 2023 #17 Skrevet 6. januar 2023 Det er vanlig i miljøer som dyrker det. Slik som de som er i swingersklubber. Jeg tror ikke at det er en dagligdags foreteelse for "Olsen I Gata". Å ha sex med mer enn en er kanskje mer vanlig, typ trekant. 🔺 Eller å ha sex med en tilskuer tilstede.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #18 Skrevet 6. januar 2023 Jeg lurer mest på hvor du fant filmen? 😅 Anonymkode: fd24f...274
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #19 Skrevet 6. januar 2023 Sexorgier er overhodet ikke vanlig, men online og på TV så må man presentere mer og mer ekstreme ting for å få oppmerksomhet. Holder ikke med misjonærer på Paradise Hotel lenger heller, man må dra strikken jævlig langt med tanke på klikk og likes. Anonymkode: 34c46...604 2
Blåttvann Skrevet 6. januar 2023 #20 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser at det er en sexorgie i filmen Babylon. Men er dette noe du kjenner deg igjen i? Har du drevet med det? Anonymkode: ae29d...5c4 Ja, det er vanlig. Gjerne i butikken og når man spiller fotball på sletta. Alle steder der folk samles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå