AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Yngstemann startet i barnehagen i høst. De to eldste barna har jeg portrettbilde av som ble tatt første året i barnehagen. I barnehagen til yngstemann har de bestemt at de ikke skal ta portrettbildet og at det bare skal tas et gruppebilde av personalet (som vi forresten mottok i dag og jeg syns var helt grusomt). Men jeg tenker jo at det er kjedelig å henge bilde av de to eldste barna på veggen og ikke han. Men det er jo ganske dyrt å gå til fotograf for å ta ett portrettbilde av yngstemann? Barnehagebildene pleier jo ikke være så veldig dyre. Har noen forslag til hvordan jeg kan gjøre det? Anonymkode: 5bf5c...fa8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Hva legger du i dyrt og billig? Syns bhg bilder er svindyre, men du kan jo bare sjekke pris hos en fotograf tenker jeg 🙂 Anonymkode: 9bfa7...ea1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 Jeg bor i Bergen, her er det støtt og stadig noe gratis fotografering på kjøpesenter. Min mor og min yngste datter var på et kjøpesenter en gang og kom over en sånn fotografering, det ville min datter gjerne. Prisene var fornuftig på bildene vi kunne bestille i etterkant, bildene var vi veldig fornøyd med og. Jeg har ikke vært så fornøyd med barnehagebildene til nå, og heller ikke bestilt noe derfra. Om jeg ser en slik gratisfotografering igjen, så kommer jeg til å dra på det😊 Anonymkode: 79ab8...be0
hjärterdam Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Med et ok kamera ( kanskje noen du kjenner har er du kan låne om du ikke har?), eller god kvalitet på mobilkamera er det ikke noe problem å ta gode bilder du kan fremkalle selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå