AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Tenker på dere som har hatt 50/50. Får inntrykk av at det er vanlig at barn gjerne vil bor mer hos den ene forelderen etter en viss alder, og da gjerne hos den med samme kjønn som barnet selv. Evt at de vil bo en lenger periode av gangen hos den ene. Var dette problematisk for noen? Har en gutt på 13 som sier at han vil bo mer hos sin far, og lurer på om vi burde vurdere det. Har småsøsken som også bor 50/50, og de trives slik som det er i dag. Anonymkode: eb33c...1ac
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Min begynte da han gikk på videregående. Han fylte 18 år, og følte at han ikke ble hørt før. Da ville han bo mest hos meg så det ikke ble så mye frem og tilbake med skoleting, og det var mer rutiner og struktur her. --- Tenker det er litt relevant hvorfor han vil bo mest hos far. Jeg har forståelse for at det er slitsomt å dra frem og tilbake når en har masse ting og ikke kan kjøre selv. Men hvis grunnen er at han får være lenger oppe / ute hos far, og slipper å hjelpe til i huset, eller mindre regler, så ville jeg ikke sagt ja til dette. Anonymkode: 56648...17d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå