AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Jeg er 30 år og fra molde, jeg bor hos foreldrene mine og har egentlig aldri kommet i gang med en dritt etter videregående fordi jeg aldri interesserte meg for annet enn Tv serier. Jeg studerte noen år i en større by, og valgte studier for å få draget på damene, altså et studie der det var mye kvinnfolk. Jeg har ingen jobb, fordi NAV er mye bedre betalt enn den drittjobben jeg hadde før (10tusen pr mnd før skatt). Jeg har ikke dame heller, jeg har blitt avvist av damer hele livet mitt, jeg prøvde meg på damer på byen hver helg, på treningssentre og på gata til og med, altså bruke tlf trikset, uten at det har fungert. Jeg har til og med sjekket opp jenter over fruktdiskn på Rema, og det gikk til helvete. Jeg har to yngre søstre som har fått til alt i livet sitt, de har begge godt-betalte jobber på advokatkontorer i Oslo Sentrum, leilighet på Frogner, stygge samboere, dyre vaner osv. Finnes det håp for meg? Vil det en dag snu for meg, finnes det en søt jente derute for meg også som vil stifte en familie med meg? Jeg er egentlig høy, og ingen skjønner hvofor jeg ikke får meg dame, ettersom jeg er høy, og ingen kjenner en incel som er høy, tinder er håpst for meg, det fungerer aldri. Foreldrene mine sier at de vil kaste meg ut snart, hvis jeg ikke slutter å være full når jeg kommer hjem fra byen. Jeg var en av de halvveis kule på ungdomsskolen, og nå er jeg bare en klovn, ellers er det bare de som ble mobba som er ufør i dag, alle andre kule har fått seg bra damer og bra jobb og fett place.... Jeg spurte søstera til en kompis av meg om hun skulle noe til helga, etter det snakker ikke kompisen med meg heller.... Før ville jeg egentlig helst leve player-livet og være singel, og dra damer på byen, men det ble ikke noe for meg, nå er jeg interessert i et fast forhold... Jeg klarer ikke nyte livet lenger, jeg vet hvor kort det er, og jeg ønsker virkelig å komme igang med noe damer, jobb, utdaning, tjene grassalt mye penger, eget hus.... porsche... Værst av alt er at faren aldri skryyter av meg, han skryter åpenlyst av søstrene på fb, men det er som om jeg aldri eksisterer... det er blodkjipt Anonymkode: fe56b...8a6
KristinF Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Jada, trollgutten Om dette nå skulle være seriøst, så er det første du må gjøre å skaffe deg en jobb (uansett hvor dritt det er) og flytte ut. Ingen vil ha en mann som snylter på nav og bor hjemme hos mor og far. Du høres ut som en drittunge 7 4
Sofakona Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 Bare lese hva du skriver så skjønner du...troll 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Troll bedre neste gang. Anonymkode: 5e2b1...b8c 1 1
Trolltunge Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 Du forklarer ditt problem mye bedre enn jeg kan gjøre det. 2 4
Andro Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 Først av alt må du skaffe deg et liv. Skaff deg en jobb, en bolig, betal for deg selv og vask dassen din sjøl. Er det vanskelig å få det til på egen hånd, kontakt NAV, og be om veiledning. Du kommer hjem full fra byen? Uten jobb? Det gjør ikke situasjonen bedre. Bruke penger man ikke har tjent, og ingen fulle folk er spesielt hyggelige. Man sjekker ikke andre personer ved å drive seksuell trakassering av kvinner på REMA 1000. Skal du finne deg en kjæreste må du som nevnt skaffe deg et liv og gode manerer. Først av alt må du bli selvforsørga, men du må også skaffe deg sosiale intereser utenfor hjemmet, der du omgås andre personer av alle kjønn - uten å tenke på dem som sexobjekter eller potensielle kjærester. Det virker som du ikke kan å oppføre deg hverken hjemme eller borte, og jeg tror du ville ha tjent på å gå i terapi. Om ikke annet så ta med deg foreldrene dine på familierådgivning. De er det nettverket du har. Ta vare på det. Du trenger støtte, men du har ingen å skylde på og ikke noe å sutre for. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #7 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er 30 år og fra molde, jeg bor hos foreldrene mine og har egentlig aldri kommet i gang med en dritt etter videregående fordi jeg aldri interesserte meg for annet enn Tv serier. Jeg studerte noen år i en større by, og valgte studier for å få draget på damene, altså et studie der det var mye kvinnfolk. Jeg har ingen jobb, fordi NAV er mye bedre betalt enn den drittjobben jeg hadde før (10tusen pr mnd før skatt). Jeg har ikke dame heller, jeg har blitt avvist av damer hele livet mitt, jeg prøvde meg på damer på byen hver helg, på treningssentre og på gata til og med, altså bruke tlf trikset, uten at det har fungert. Jeg har til og med sjekket opp jenter over fruktdiskn på Rema, og det gikk til helvete. Jeg har to yngre søstre som har fått til alt i livet sitt, de har begge godt-betalte jobber på advokatkontorer i Oslo Sentrum, leilighet på Frogner, stygge samboere, dyre vaner osv. Finnes det håp for meg? Vil det en dag snu for meg, finnes det en søt jente derute for meg også som vil stifte en familie med meg? Jeg er egentlig høy, og ingen skjønner hvofor jeg ikke får meg dame, ettersom jeg er høy, og ingen kjenner en incel som er høy, tinder er håpst for meg, det fungerer aldri. Foreldrene mine sier at de vil kaste meg ut snart, hvis jeg ikke slutter å være full når jeg kommer hjem fra byen. Jeg var en av de halvveis kule på ungdomsskolen, og nå er jeg bare en klovn, ellers er det bare de som ble mobba som er ufør i dag, alle andre kule har fått seg bra damer og bra jobb og fett place.... Jeg spurte søstera til en kompis av meg om hun skulle noe til helga, etter det snakker ikke kompisen med meg heller.... Før ville jeg egentlig helst leve player-livet og være singel, og dra damer på byen, men det ble ikke noe for meg, nå er jeg interessert i et fast forhold... Jeg klarer ikke nyte livet lenger, jeg vet hvor kort det er, og jeg ønsker virkelig å komme igang med noe damer, jobb, utdaning, tjene grassalt mye penger, eget hus.... porsche... Værst av alt er at faren aldri skryyter av meg, han skryter åpenlyst av søstrene på fb, men det er som om jeg aldri eksisterer... det er blodkjipt Anonymkode: fe56b...8a6 Ja, men du må spørre en spåkone hvilken dag og klokkeslett dette snur, så er du litt forberedt på det. Det er lurt å planlegge, jeg vant nettopp 15 millioner på å planlegge lottogevinst. Har også byens kjekkeste mann fordi jeg planla å gifte meg med han allerede før jeg møtte han. Lurt og viktig med planlegging. Anonymkode: 92850...e7f
MortenMunkholm Skrevet 6. januar 2023 #8 Skrevet 6. januar 2023 Sjekke damer på gata -telefontrikset. Av ren nysgjerrighet, hva er telefontrikset? 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #9 Skrevet 6. januar 2023 Jeg hadde kastet deg ut for lenge siden. For din skyld. Anonymkode: 5f267...6db
Momma Skrevet 6. januar 2023 #10 Skrevet 6. januar 2023 Hva i all verden er alt dette fokuset ditt på at du er høy, og at det er nok? 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #11 Skrevet 6. januar 2023 MortenMunkholm skrev (4 minutter siden): Sjekke damer på gata -telefontrikset. Av ren nysgjerrighet, hva er telefontrikset? Å be om nr til en dame jeg liker på gata... Jeg har sett på film at det funker for noen. Jeg mener selv at jeg er over snittet pen, så hvorfor skal det ikke fungere for meg Anonymkode: fe56b...8a6
Silva Pluvialis Skrevet 6. januar 2023 #13 Skrevet 6. januar 2023 Hvorfor bor du hjemme når du er 30 år? 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #15 Skrevet 6. januar 2023 Jeg tror du skal stresse litt mindre med de damegreiene og fokusere på å få deg en jobb. Du skriver at du har studert noen år, men du skriver ikke om du har fullført en utdanning og faktisk "blitt til noe". Hvis ingenting er fullført, ville jeg i hvert fall gjort ferdig en utdannelse, for da er det lettere å få seg en god jobb. Når du har fått deg jobb, flyttet ut av barnerommet og fått orden på den delen av livet, er det mye lettere å få til dame også. Og de sjekkemetodene du bruker ved å prøve deg på tilfeldige damer du liker og som du støter på på gata, må du slutte med, for det har veldig liten sjanse til å lykkes. Du må vanke steder hvor du treffer damer regelmessig sånn at du blir kjent med dem, og de blir kjent med deg over tid. Det kan være på jobb, på idrett, i frivillig arbeid som Røde kors, en menighet eller hva som helst. Bare steder hvor man møter de samme gjentatte ganger over flere måneder. Anonymkode: 9726e...46d 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #16 Skrevet 6. januar 2023 Bror, du må handle krypto as. Anonymkode: 1e8a3...a6b
MortenMunkholm Skrevet 6. januar 2023 #17 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Å be om nr til en dame jeg liker på gata... Jeg har sett på film at det funker for noen. Jeg mener selv at jeg er over snittet pen, så hvorfor skal det ikke fungere for meg Anonymkode: fe56b...8a6 Ok. Er vel egentlig ikke et triks. Hvorfor ber du om nummeret, vil nok de fleste lure på. Hadde jeg vært deg ville ha lagt nesten all fokus på å bli god i en jobb, så vil du etterhvert få mer selvtillit og deretter gjøre deg selv mer attraktiv. Uansett, ønsker jeg deg alt godt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #18 Skrevet 6. januar 2023 Damer vil ikke ha en mann som bor hjemme hos foreldrene sine. Ikke vil vi ha en uten jobb heller. Jobb, bil, bolig. Minstekravet. Anonymkode: bab25...03e 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #19 Skrevet 6. januar 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Bror, du må handle krypto as. Anonymkode: 1e8a3...a6b Sleskt Anonymkode: 5a7ff...e43
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #20 Skrevet 6. januar 2023 17 minutter siden, Tvillingsjel said: Hvorfor bor du hjemme når du er 30 år? Kanskje han er Jesus 2.0. Anonymkode: 5a7ff...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå