AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Kan kattunge på 6mnd spise våtfor fra gormet gold? har tenkt å dele middagen opp i biter, slik at det er lettere å spise. kan kattunger spise voksen våtfor? Noen sier ja og andre sier nei. Har det noe med næringsinnholdet ifrohold til katten sin alder? Er merket gormet gold for alle alder? takk! Anonymkode: 1d778...757
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Alltid brukt vanlig våtfor med så høyt kjøttinnhold som mulig til alle katter jeg har hatt. Anonymkode: b6a6b...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alltid brukt vanlig våtfor med så høyt kjøttinnhold som mulig til alle katter jeg har hatt. Anonymkode: b6a6b...9c5 Hva er vanelig våtfor? vi bruker selvsagt også royal canin for kattunger. Anonymkode: 1d778...757
Heisann12345 Skrevet 11. januar 2023 #4 Skrevet 11. januar 2023 Ja du kan det, jeg gjorde det noen ganger, men ikke som fast våtfor til kattungen vår
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #5 Skrevet 11. januar 2023 Man har eget spesifisert til kattunger, på grunn av næringsstoffer. En kattunge har annet næringsbehov enn voksen. Men, så lenge det kun er våtfor, og hovednæringen kommer fra tilpasset for som f.eks tørrfor for kattunger, så kan de helt fint spise litt vått for voksne. Men jeg ville valgt våtfor av høyere kvalitet, ikke butikk-for. Anonymkode: 72072...555
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå