Bekkeblom Skrevet 15. desember 2005 #1 Skrevet 15. desember 2005 Verken Eldorados mye billigere appelsinjucie eller tines noe dyrere appelsinjuice er tilsatt sukker. Begge er laget på konsentrat. Er det noen grunn til å velge det dyreste i denne sammenhengen? Er det smaken?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #2 Skrevet 15. desember 2005 Verken Eldorados mye billigere appelsinjucie eller tines noe dyrere appelsinjuice er tilsatt sukker. Begge er laget på konsentrat. Er det noen grunn til å velge det dyreste i denne sammenhengen? Er det smaken? ← Du får dyr Tine som ikke er laget av konsentrat. Da er det absolutt verdt pengene. Ellers vet jeg sannelig ikke. Du får ta en smakstest og avgjøre hva som passer ganen din best.
Arkana Skrevet 15. desember 2005 #3 Skrevet 15. desember 2005 Smaken er det viktigste. Tine vant, så vidt jeg vet, en test av appelsinjuice. Og med god grunn, jeg tror jeg har smakt de fleste, men ingen kommer i nærheten av Tines juice.
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2005 #4 Skrevet 15. desember 2005 Tine ferskpresset er i hvertfall den juicen som er best på smak.
Gjest Pet ii Skrevet 15. desember 2005 #5 Skrevet 15. desember 2005 Sønnen i huset her drikker store mengder eplejuice og han har kåret Lerums til den beste, mye bedre enn Tine.
Dina Skrevet 15. desember 2005 #6 Skrevet 15. desember 2005 Kjøper kun Tine juice, syns den smaker best!
skrue Skrevet 15. desember 2005 #7 Skrevet 15. desember 2005 Sønnen i huset her drikker store mengder eplejuice og han har kåret Lerums til den beste, mye bedre enn Tine. ← Da er det kanskje mer sukker i varianten fra Lerum? Min erfaring er at mye av det som er mest populært også er det som inneholder mest sukker. Tine er favoritten her også. Kjøper ikke annet.
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2005 #8 Skrevet 15. desember 2005 Eplejuice er som regel uten sukker, eplenektar er med sukker. Eplejuice synes jeg smaker likt uansett merke, den eneste som skiller seg ut på smak er den Tine-varianten med epler fra Hardanger eller hva det er, den synes jeg er kjempegod, men sambo liker den ikke. Appelsinjuice laget av konsentrat smaker jeg heller ikke så stor forskjell på, men min favoritt er den ferskpressede fra Tine. Synd den er så dyr, koster vel rundt 20 kr for en liter, mens vanlig fra Euroshopper koster 4,50. Da blir det sistnevnte til hverdags ihvertfall.
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2005 #9 Skrevet 15. desember 2005 Når det gjelder appelsinjuice er det ingenting som slår Tine. På eplejuice fronten er Røra favoritten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå