Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 4+5, akkurat funnet ut av graviditet. Clareblue viser 1-2 uker. Hva skal den vise når man snart er 5 uker?  

Anonymkode: 33259...774

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye!

For å svare på spørsmålet ditt først, Clearblue viser slik jeg forstår det uker etter unnfangelsen/eggløsning, så 1-2 betyr at det er én til to uker siden eggløsningen. På 5 uker burde den altså i teorien vise 2-3 eller 3+.

Husk imidlertid at Clearblue med ukesindikator ikke er noe nøyaktig måleverktøy for hcg-stigning. Hvis du googler litt vil du se at det er mange som ikke har fått "riktig" uketall hos Clearblue, uten at det betyr at noe var galt. Clearblue kan rett og slett måle feil, du kan ha hatt eggløsning senere enn du tror, eller du produserer hcg litt tregt i starten.Tror at det å måle fremgangen med clearblue bare fører til mer stress enn det er verdt.

Når det er sagt er det litt hyklersk av meg, for jeg gjorde det samme selv... Fikk ikke 2-3 før godt ute i uke fem, og 3+ godt ute i uke seks. Baby har imidlertid utviklet seg akkurat som den skal. 

Er det noe spesielt som gjør deg bekymret, ville jeg heller tatt kontakt med legen for å høre om mulighet for måling av hcg. Masse lykke til!:)

Anonymkode: 009f2...fb5

AnonymBruker
Skrevet

Ver du når du har eggløsning? Jeg har selv eggløsning på syklusdag 21/22 og fikk 1-2 i uke 5 fra siste mens. 

Anonymkode: 166a5...dcf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ver du når du har eggløsning? Jeg har selv eggløsning på syklusdag 21/22 og fikk 1-2 i uke 5 fra siste mens. 

Anonymkode: 166a5...dcf

Hadde eggløsning rundt 19-20 des. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er 4+5, akkurat funnet ut av graviditet. Clareblue viser 1-2 uker. Hva skal den vise når man snart er 5 uker?  

Jeg er 4+2 og den viser 2-3

Anonymkode: 6bee2...459

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er 4+2 og den viser 2-3

Og jeg hadde eggløsning 20/21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...