AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Hva er greia med gifte/samboende menn som flørter/ prøver seg? Opplevde for kort tid siden at en bekjent flørtet med meg. Dette er noen venners venner, som meg og samboeren har kjent i 4-5 år. Denne mannen har jeg alltid tenkt at er en utrolig hyggelig og fin mann som er gift med en nydelig dame. Han fremstår som en engasjert pappa og en flott familiemann i mine øyne. Men på en fest ble jeg veldig overrasket. Vi var på fest og utpå kvelden satt han seg ved siden av meg og jeg kjente at fingertuppene hans plutselig strøk meg på låret, mens armen hans hvilte på armlene. Jeg overså det, da jeg tenkte det var ubevisst. Han holdt en gjenstand i hånden (vil holde dette anonymt, og det er uvesentlig hva han holdt), og spurte om jeg ville kjenne på denne tingen. (Det var ikke en kroppsdel altså😅) Jeg la hånden min på gjenstanden, og da la han hånden sin over min, og «kjærtegnet» hånden min. Først ble jeg litt smigret (ja, jeg var litt full), for dette er en kjekk og hyggelig mann, men tenkte jo fort; shit, dette er ikke bra! Jeg fant da ut at det var på tide å dra hjem. Han ga meg da en hadet-klem, og strøk meg på siden av kroppen opp mot brystet og stoppen liksom hånden på siden av puppen min og holdt den der noen sekunder. Må legge til at det var en fuktig kveld og han hadde nok fått i seg ett par glass for mye. Dette er tredje gang jeg opplever «klåing» fra menn (som jeg kjenner fra før.) Første gang var samboeren til en venninne, andre gang var mannen til en kollega og nå denne mannen. Disse mennene vet også at jeg er i et forhold. Hva er egentlig greia? Nå lurer jeg jo på om min samboer også driver med sånt… Om dette er noe alle menn driver med…Vi har levd sammen i over 20 år, jeg har aldri vært utro, og føler ikke jeg opptrer spesielt flørtete heller. Opplever dere andre også slike ting fra gifte menn dere kjenner? Anonymkode: b9727...fc6 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Ytterst sjeldent, og aldri over streken. Tror jeg faktisk aldri har opplevd menn som gjør noe fysisk. Flørting er en annen sak. Anonymkode: 8973b...809 2
feliek54 Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er greia med gifte/samboende menn som flørter/ prøver seg? Opplevde for kort tid siden at en bekjent flørtet med meg. Dette er noen venners venner, som meg og samboeren har kjent i 4-5 år. Denne mannen har jeg alltid tenkt at er en utrolig hyggelig og fin mann som er gift med en nydelig dame. Han fremstår som en engasjert pappa og en flott familiemann i mine øyne. Men på en fest ble jeg veldig overrasket. Vi var på fest og utpå kvelden satt han seg ved siden av meg og jeg kjente at fingertuppene hans plutselig strøk meg på låret, mens armen hans hvilte på armlene. Jeg overså det, da jeg tenkte det var ubevisst. Han holdt en gjenstand i hånden (vil holde dette anonymt, og det er uvesentlig hva han holdt), og spurte om jeg ville kjenne på denne tingen. (Det var ikke en kroppsdel altså😅) Jeg la hånden min på gjenstanden, og da la han hånden sin over min, og «kjærtegnet» hånden min. Først ble jeg litt smigret (ja, jeg var litt full), for dette er en kjekk og hyggelig mann, men tenkte jo fort; shit, dette er ikke bra! Jeg fant da ut at det var på tide å dra hjem. Han ga meg da en hadet-klem, og strøk meg på siden av kroppen opp mot brystet og stoppen liksom hånden på siden av puppen min og holdt den der noen sekunder. Må legge til at det var en fuktig kveld og han hadde nok fått i seg ett par glass for mye. Dette er tredje gang jeg opplever «klåing» fra menn (som jeg kjenner fra før.) Første gang var samboeren til en venninne, andre gang var mannen til en kollega og nå denne mannen. Disse mennene vet også at jeg er i et forhold. Hva er egentlig greia? Nå lurer jeg jo på om min samboer også driver med sånt… Om dette er noe alle menn driver med…Vi har levd sammen i over 20 år, jeg har aldri vært utro, og føler ikke jeg opptrer spesielt flørtete heller. Opplever dere andre også slike ting fra gifte menn dere kjenner? Anonymkode: b9727...fc6 Det er mange par der ikke sex behovet er likt på begge. Det er både mange kvinne og menn som har sex med andre. Noen gjør det åpenlyst for begge og noen gjør det hemmelig. Er også par der det begge har sex med andre. Swinger er også populært for noen. Noen par er det bare den ene elle andre som tilfredsstiller seg selv men får ikke nok sex hjemme. Vil si sex behovet for en del er som mat og må ha det. I natt våknet jeg to ganger med en stiv en. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ytterst sjeldent, og aldri over streken. Tror jeg faktisk aldri har opplevd menn som gjør noe fysisk. Flørting er en annen sak. Anonymkode: 8973b...809 Jeg har heller aldri opplevd fysisk flørting fra gifte menn, heldigvis. Litt uskyldig flørting opplever jeg innimellom i jobbsammenheng, men som sagt, den oppleves som veldig uskyldig. Anonymkode: 7b8b4...abc
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 feliek54 skrev (2 timer siden): Det er mange par der ikke sex behovet er likt på begge. Det er både mange kvinne og menn som har sex med andre. Noen gjør det åpenlyst for begge og noen gjør det hemmelig. Er også par der det begge har sex med andre. Swinger er også populært for noen. Noen par er det bare den ene elle andre som tilfredsstiller seg selv men får ikke nok sex hjemme. Vil si sex behovet for en del er som mat og må ha det. I natt våknet jeg to ganger med en stiv en. Snakker man swingers el. så er jo begge med på det, her snakker jeg om menn i fast forhold som «tafser» i skjul… Men du som mann bekrefter det jeg lurer på…? At men i stor grad «tar for seg» det de i øyeblikket har lyst på? At de gir litt f og bare prøver seg? Merkelig… ts Anonymkode: b9727...fc6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har heller aldri opplevd fysisk flørting fra gifte menn, heldigvis. Litt uskyldig flørting opplever jeg innimellom i jobbsammenheng, men som sagt, den oppleves som veldig uskyldig. Anonymkode: 7b8b4...abc AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ytterst sjeldent, og aldri over streken. Tror jeg faktisk aldri har opplevd menn som gjør noe fysisk. Flørting er en annen sak. Anonymkode: 8973b...809 Hmm, må være noe ubevisst jeg holder på med da, om dette er noe folk sjelden/aldri opplever🙈 Jeg opplever meg selv som lite flørtende, kler meg ikke utfordrende og er ikke en «sminkedukke» av noe slag. En ganske kjedelig og «nøytral» person, som tar lite plass. Kanskje jeg bare er et enkelt «offer» fordi jeg er litt stille og tilbaketrukket🤔 ts Anonymkode: b9727...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #7 Skrevet 6. januar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hmm, må være noe ubevisst jeg holder på med da, om dette er noe folk sjelden/aldri opplever🙈 Jeg opplever meg selv som lite flørtende, kler meg ikke utfordrende og er ikke en «sminkedukke» av noe slag. En ganske kjedelig og «nøytral» person, som tar lite plass. Kanskje jeg bare er et enkelt «offer» fordi jeg er litt stille og tilbaketrukket🤔 ts Anonymkode: b9727...fc6 Nei, det skjer for meg også, TS. Blir "ofte" sjekket opp av opptatt menn. Anonymkode: 7cc6a...965 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #8 Skrevet 6. januar 2023 Vil bare gi deg en liten applaus her, du gjorde helt rett med å trekke deg unna. Det er lett å falle for fristelsen når man møter en hyggelig og kjekk mann, spesielt i fylla. Lett å bli revet med. Det er fint at det finnes folk som respekterer andres (og sine egne) forhold. Anonymkode: 6a136...b80 2 2
feliek54 Skrevet 6. januar 2023 #9 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Snakker man swingers el. så er jo begge med på det, her snakker jeg om menn i fast forhold som «tafser» i skjul… Men du som mann bekrefter det jeg lurer på…? At men i stor grad «tar for seg» det de i øyeblikket har lyst på? At de gir litt f og bare prøver seg? Merkelig… ts Anonymkode: b9727...fc6 Nei det er ikke alltid at begge er med på swingers heller
AllahBallah Skrevet 6. januar 2023 #10 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hmm, må være noe ubevisst jeg holder på med da, om dette er noe folk sjelden/aldri opplever🙈 Jeg opplever meg selv som lite flørtende, kler meg ikke utfordrende og er ikke en «sminkedukke» av noe slag. En ganske kjedelig og «nøytral» person, som tar lite plass. Kanskje jeg bare er et enkelt «offer» fordi jeg er litt stille og tilbaketrukket🤔 ts Anonymkode: b9727...fc6 Du er sikkert rådeilig, du vet det bare ikke selv 😃☺️
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #11 Skrevet 6. januar 2023 Vi i vennegjengen er 4 damer, 3 menn. Dvs 3 par og meg som ikke er offisiell m min kjære enda (men alle vet om han). Alle de 3 menna har på en eller annen måte prøvd seg på meg- en eller flere ganger. Han ene særlig. Smigrende og søtt, avvises selvsagt. Anonymkode: e3818...7d8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #12 Skrevet 6. januar 2023 De gifte mennene er verstingene! Anonymkode: 05e8a...787 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #13 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De gifte mennene er verstingene! Anonymkode: 05e8a...787 Gifte kvinner er ikke et år bedre skal jeg si deg, i alle fall ikke når de bikker 40/45 + Anonymkode: 6fd56...f5f 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #14 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, det skjer for meg også, TS. Blir "ofte" sjekket opp av opptatt menn. Anonymkode: 7cc6a...965 Takk, godt å høre at jeg ikke er alene med disse opplevelsene😅 ts Anonymkode: b9727...fc6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #15 Skrevet 6. januar 2023 AllahBallah skrev (6 timer siden): Du er sikkert rådeilig, du vet det bare ikke selv 😃☺️ 🤣Nei, tror ikke det er det er greia altså. Litt selvinnsikt har jeg😅 ts Anonymkode: b9727...fc6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #16 Skrevet 6. januar 2023 Da jeg startet i ny jobb, tok det akkurat 5 dager fra første møtet til det tikket inn en PM på Instagram fra en gift kollega. Tok ikke lang tid før jeg fikk det sort på hvit at han var meget interessert i meg! Kona var kjip og blablabla. Han ble avvist, først høflig- så mer bestemt. I løpet av de to årene jeg har jobbet der, har jeg fått «tilbud» av intet mindre enn 3 gifte kolleger, samt én singel. Sistnevnte er den som har vært minst «på» og pushy… 😅 Anonymkode: a996d...ed5 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #17 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi i vennegjengen er 4 damer, 3 menn. Dvs 3 par og meg som ikke er offisiell m min kjære enda (men alle vet om han). Alle de 3 menna har på en eller annen måte prøvd seg på meg- en eller flere ganger. Han ene særlig. Smigrende og søtt, avvises selvsagt. Anonymkode: e3818...7d8 Det er jo bare trist! ts Anonymkode: b9727...fc6 2
MayorSantos Skrevet 6. januar 2023 #18 Skrevet 6. januar 2023 (endret) Utrolig å lese fra damer at trådens tema liksom kun handler om menn. Kvinner er værre etter min erfaring, men de er flinkere til å være diskrét å holde dette skjult. har blitt flørtet med, kysset og ligget med flere gifte damer. da jeg var 17 (!) var jeg på nyttårsfest og da mannen hadde gått begynte tafsingen fra dama hans (35 år ish). Kjente de begge godt (naboer gjennom 6 år). Hun langet ut om hvor mye hun var forelska og betatt og tok hånden min å «strøyk den mellom lårene sine» hun snakket om fantasier hun hadde om meg etc Dette handler ikke om kjønn, men folk som kjeder seg i seksuelt døde forhold Endret 6. januar 2023 av MayorSantos 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #19 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da jeg startet i ny jobb, tok det akkurat 5 dager fra første møtet til det tikket inn en PM på Instagram fra en gift kollega. Tok ikke lang tid før jeg fikk det sort på hvit at han var meget interessert i meg! Kona var kjip og blablabla. Han ble avvist, først høflig- så mer bestemt. I løpet av de to årene jeg har jobbet der, har jeg fått «tilbud» av intet mindre enn 3 gifte kolleger, samt én singel. Sistnevnte er den som har vært minst «på» og pushy… 😅 Anonymkode: a996d...ed5 Jeg har også opplevd en kollega som prøvde seg i åresvis, men han var singel. Jeg ble dritt lei, gikk til ledelsen og han ble bedt om å finne ny jobb. Angrer nesten for at jeg startet denne tråden, for nå begynner jeg å tenke at alle menn er drittsekker🙈 Men det finnes sikkert en og annen tro mann der ute😂 ts Anonymkode: b9727...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #20 Skrevet 6. januar 2023 Jeg har jobbet lenge i et mannsdominert yrke (noe mer kvinner nå), og det er helt vanlig at mannfolk prøver seg, ikke bare på arbeidsplassen, men i samfunnet for øvrig også. Jeg synes ikke det er smigrende i det hele tatt. Anonymkode: 8d0ca...648 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå