momo Skrevet 15. desember 2005 #1 Skrevet 15. desember 2005 Dere som har jenter i rett alder hva leker jentene deres med, barbie, bratz eller cindy eller noe annet lignende? Bare lurer litt på hva som er inn, og om det kanskje har litt med alder og gjøre. Her i huset er jenta mi veldig glad i barbie og ønsker seg masse barbie til jul. Bratz eller noe annet bryr hun seg ikke om. Hun er 4,5 år.
Gjest lilletroll Skrevet 15. desember 2005 #2 Skrevet 15. desember 2005 Tror alder har alt og si her. Barbie for de minste, og Bratx for de litt større. Akkurat hvor grensen går vet jeg ikke..
~umulia~ Skrevet 15. desember 2005 #3 Skrevet 15. desember 2005 Min niese på 9 har ønsket seg barbie helt frem til nå. Men på ønskelisten hennes nå til jul er det Bratz som står øverst.
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2005 #4 Skrevet 15. desember 2005 Hos mine på 8 og 10 er Barbie helt ute og Bratz er kult......
Vimsevips Skrevet 15. desember 2005 #5 Skrevet 15. desember 2005 Vesla på snart 3,5år ønsker seg bare Bratz. Tror dette kommer mye ann på hva venner har. Og om barnet ditt ønsker seg Barbie, er det Barbie ho vil ha. Ikke Bratz eller noen av de andre.
momo Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2005 Takk for svar!! Ser ut som det stort sett har noe med alder og gjøre, eller kanskje hvor man bor og. har en tantejente på 8 år som ønsker seg barbie fortsatt. Jenta mi får barbie til jul, er jo det hun ønsker seg. Så får hun heller få bratz når hun kommer rundt skolealder, hvis hun ønsker seg det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå