AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Ja, det lurer jeg på. Er det slik at de ikke har utseendet å spille på, og derfor kan kompensere med å være bedre sex-partnere? K50. Anonymkode: 73ff0...79c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Nå har jeg bare hatt sex med ca 22 menn. Men de har variert veldig i utseende, og de minst pene, er de som var dårligst i senga. Og den desidert beste var han som var kjekkest og veldig godt trent. Anonymkode: 732ec...223 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå har jeg bare hatt sex med ca 22 menn. Men de har variert veldig i utseende, og de minst pene, er de som var dårligst i senga. Og den desidert beste var han som var kjekkest og veldig godt trent. Anonymkode: 732ec...223 Og hadde minst/størst? Anonymkode: eb37a...5f1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Det kan være slik, for noen. Sikkert for damer også. Hvis erfaringen er at man har lett tilgang på sexpartnere, og mange er forelsket og betatt til en hver tid (sånn helt fra tenårene av), og de man har sex med anstrenger seg maksimalt, så behøver man ikke gå så mye inn for det den enkelte gangen, hvis sex'en/personen ikke betyr noe. Men generelt, i et forpliktende forhold tviler jeg på at dette er noen regel. Det kan jo være slik at "pene" mennesker har mer erfaring og derfor er gode elskere, eller at utseende rett og slett ofte ikke spiller noen rolle, det er mer kjemi og situasjon og personlighet og lyst og den man har sex med som er avgjørende, ikke eget utseende? Anonymkode: 95fe8...fe4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 Det går ikke an å generalisere dette. Anonymkode: c11ca...e61 2 3
Hippogriff Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 Betviler sterkt at folk tenker sånn. Rent personlig er erfaringen for øvrig den motsatte, uten at det nødvendigvis kan tilskrives noe annet enn tilfeldigheter. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #7 Skrevet 6. januar 2023 De attraktive har gjerne mer erfaring, og er bedre på den måten. Men tror ikke det er noen fasit. Anonymkode: 6b50b...858
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #8 Skrevet 6. januar 2023 Nei. Selvtillit og trygghet er viktig, samt å selv tenne på at kvinnen nyter. Menn som er mest opptatt av seg selv og sin nytelse, og ikke så opptatt av om kvinnen nyter, de er selvfølgelig dårlige til maks akkurat brukbare elskere. Anonymkode: 8d7cd...340
Adrenalina1 Skrevet 6. januar 2023 #9 Skrevet 6. januar 2023 Ja. Det er de. Jeg ligger ikke med stygge menn.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #10 Skrevet 6. januar 2023 I sexologien snakker vi gjerne om at de man ikke omtaler som «10ere» ofte er bedre elskere. Dette gjelder både for kvinner og menn. Dette er jo ingen vitenskap, som det er gjort kontrollstudier på, men det er uansett konsensus. Orker ikke gå inn på hele teorien bak det her, men det handler blant annet om at de aller mest attraktive aldri, eller sjelden har måtte legge ned noen betydelig innsats, men har hatt høy tilgang på partnere (veldig forenklet). Anonymkode: 2ab0c...dfe
feliek54 Skrevet 6. januar 2023 #11 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det lurer jeg på. Er det slik at de ikke har utseendet å spille på, og derfor kan kompensere med å være bedre sex-partnere? K50. Anonymkode: 73ff0...79c Kan ikke kategoriser slikt. bare tull
Blåjojo Skrevet 6. januar 2023 #12 Skrevet 6. januar 2023 Av de jeg har vært til sengs med, har de to beste både vært den peneste og den som var minst pen. Samme andre vei. Så tror ikke det har noe å si. Personligheten derimot teller nok mye mer. Om de ønsker at begge skal nyte det, og har skjønt hvordan det gjøres, så blir det bra. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #13 Skrevet 6. januar 2023 Ifølge umodne overfladiske guttebimboer her inne blir sexen automatisk bedre proporsjonalt med partnerens såkalte "attraktivitet". (Som om alle definerte dette likt! Hvilket noen oppriktig tror, utrolig nok.) Barbie og Ken fortjener hverandre sikkert de også, de har nok fantastisk sex i kraft av hvor glatte og parodisk billedskjønne de er, mens for mange av oss andre kommer det kanskje mer an på å passe sammen seksuelt, like det samme og å ha en god seksuell kjemi. Uavhengig av utseende. (Ansiktet? Kroppsfasongen?) Ingen er bedre enn alle de andre, for alle. Man skal finne hverandre, passe sammen, og tenne på hverandre, det er det som er greia. Anonymkode: 59385...3b0 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #14 Skrevet 6. januar 2023 De peneste er de beste. De har mest og bredest erfaring. Ja, når vi skal generalisere Anonymkode: 3a266...888
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #15 Skrevet 6. januar 2023 Nå har jeg egentlig bare ligget med kjekke menn, men den kjekkeste av dem var definitivt den beste, og det tror jeg helt ærlig kun har med erfaring å gjøre. Han har nok høvla over endel damer i løpet av livet sitt. Anonymkode: f9160...07c
Elaine Marley Skrevet 6. januar 2023 #16 Skrevet 6. januar 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #17 Skrevet 6. januar 2023 Nei. Akkurat som at myten om at uattraktive / eldre damer er bedre i senga ikke stemmer. Jo mer attraktiv sexpartneren er jo bedre er opplevelsen av sexen. Anonymkode: 43b6a...cd2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #18 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nå har jeg bare hatt sex med ca 22 menn. Men de har variert veldig i utseende, og de minst pene, er de som var dårligst i senga. Og den desidert beste var han som var kjekkest og veldig godt trent. Anonymkode: 732ec...223 Anonymkode: bb84f...117
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #19 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, det lurer jeg på. Er det slik at de ikke har utseendet å spille på, og derfor kan kompensere med å være bedre sex-partnere? K50. Anonymkode: 73ff0...79c Jepp. Jeg ser ikke ut, men er en tornado i senga. Referanser kan sendes ved forespørsel Anonymkode: 04897...581 1
Helene1982 Skrevet 7. januar 2023 #20 Skrevet 7. januar 2023 Jeg tror ikke det er sånn det fungerer i det hele tatt. Jeg tror at om du spør 5 kvinner som har hatt sex med samme mann, vil de si ulike ting. Jeg tror at sosiale egenskaper, evne til å kommunisere og selvtillitt er bra, men noen har bare ulike preferanser og rytme. Jeg tror absolutt at det er viktig å være tiltrukket av personen du har sex med, men om personen er avkoblet og tenker på hvordan han ser ut i ulike vinkler, eller kjører sitt eget løp, er ikke det sexy etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå