AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Siden i går har jeg hatt hodepine som bare ikke gir seg. Var på jordmorkontroll på tirsdag hvor de testa proteiner i urin, ingenting. Så hodepinen kan være dehydrering eller noe annet.. sier det bare i tilfelle. er førstegangsgravid, uke 24-25 nå. Synes jeg har kjent litt mindre liv i dag siden jeg våkna, men så har jeg også tidligere dager hvor jeg kjenner maaasse og dager hvor det er roligere. Aner ikke hva som er normalt siden det er første gang, får så dårlig/ingen info fra jordmor/leger osv syns jeg.. Jeg HAR kjent barnet rørt seg flere ganger i dager, bare veldig rolig og mindre enn andre dager. UFF vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller om jeg bekymrer meg unødvendig Anonymkode: 2516a...5bb
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Ring føden og hør med de. Vanskelig for oss og si noe om livet i magen. Hvis du synes noe er annerledes kan føden komme med tips/ roe deg ned eller ta deg inn til en kontroll. Mye bedre Anonymkode: 45119...1d3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 Slik er et svangerskap. Anonymkode: 456d0...7fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå