AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Del Skrevet 6. januar 2023 Helt umulig å få tak i. Er den trukket fra markedet? Anonymkode: 7774d...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Del Skrevet 6. januar 2023 Når jeg etterlyste Kapteinskjeks på butikken nå rett før jul var svaret at produksjonen var gått i stå pga smørmangel hos produsenten. Anonymkode: 0c708...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Del Skrevet 6. januar 2023 Har sett den i flere butikker i det siste. Anonymkode: c7e67...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når jeg etterlyste Kapteinskjeks på butikken nå rett før jul var svaret at produksjonen var gått i stå pga smørmangel hos produsenten. Anonymkode: 0c708...d50 Det tviler jeg sterkt på, siden den ikke inneholder smør. Anonymkode: 84bf2...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #5 Del Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det tviler jeg sterkt på, siden den ikke inneholder smør. Anonymkode: 84bf2...ec1 SMØR til å SMØRE produksjonsmaskinene med. Herlighet, det sier jo bokstavelig talt seg selv. Anonymkode: 31919...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #6 Del Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): SMØR til å SMØRE produksjonsmaskinene med. Herlighet, det sier jo bokstavelig talt seg selv. Anonymkode: 31919...c0e ... Nei. På ingen måte. Anonymkode: 84bf2...ec1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. januar 2023 #7 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg har lest at den har gått ut av produksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #8 Del Skrevet 8. januar 2023 https://dinside.dagbladet.no/fritid/gjor-alt-vi-kan/78112656 Quote Det stopper ikke der. Flere butikker er nå tomme for helt klassiske kjeks som brukes til julens oster og kaker: Kaptein-, Salinas og Marie-kjeks. - Vi har vært noe utsolgt på enkelte varianter som Kapteinkjeks nå i perioden frem mot jul, sier Elisabeth Ekheim, kommunikasjonssjef i Orkla, til DinSide. Anonymkode: 14ea4...c26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #9 Del Skrevet 8. januar 2023 MarianneE skrev (4 timer siden): Jeg har lest at den har gått ut av produksjon Spennende. Hvor leste du det? Anonymkode: c3481...bae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 8. januar 2023 #10 Del Skrevet 8. januar 2023 Fra saetre.no: Det har oppstått en akutt mangel på solsikkeolje på verdensmarkedet. Vi har derfor blitt nødt til å midlertidig erstatte solsikkeolje med andre vegetabilske oljer som rapsolje eller sertifisert palmeolje på enkelte produkter. Vi jobber parallelt med å finne de beste oljene og vil bytte tilbake til solsikkeolje så snart det blir tilgjengelig. Følgende produkter har vi midlertidig måtte erstatte solsikkeolje med sertifisert palmeolje (det jobbes intensivt med å gå tilbake til solsikkeolje så snart som mulig): Ballerina blåbærlykke, Ballerina nougat, Ballerina melkesjokolade, Bixit original, Bokstavkjeks, Kornmo original, Gjende original, Gjende eventyr, Tom&Jerry, Kaptein, Safari sjokovanilje, Sætre Pepita, Sætres Beste Salinas, Sætres Beste Speltkjeks, Sætres Beste 5 Beste, Sætre snackers. Våre produkter - Saetre.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 15. mai 2023 #11 Del Skrevet 15. mai 2023 Fortsatt ikke tilgjengelig. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå