AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Del Skrevet 6. januar 2023 Samboeren min blir 40 år om 3-4 mnd og jeg lurer på om noen har tips til gave? Jeg snuser på en weekendtur til Island, det vet jeg han ville blitt glad for, men samtidig vil det koste ca 20 000 - 25 000 for oss begge. Det går greit, men leter etter litt billigere alternativer. Noen andre tips? Har allerede undersøkt fotballtur til England men det er omtrent umulig å få billetter til laget hans om dagen, jeg har prøvd. Han er ikke spesielt interessert i musikk, festivaler osv. Anonymkode: d9718...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 6. januar 2023 #2 Del Skrevet 6. januar 2023 Hvis han liker reiser kan du søke på ulike søkemotorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Del Skrevet 6. januar 2023 Jeg fikk en overnatting på et hotell en time skjøretur unna, med stor basseng-avdeling. Var utrolig deilig. Men så er vi i småbarnsfasen, da, så en natt på hotell, og første natt med barnefri på over to år, var helt fantastisk 😛 Anonymkode: d8127...960 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Del Skrevet 6. januar 2023 Jeg arrangerte selskap med familiene våre, venner og kollegaer. Kom på knapt 20 000. Han ønsker seg ikke ting, så en fest var midt i blinken. Anonymkode: 6308c...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #5 Del Skrevet 6. januar 2023 Min mann fikk bunad av meg. Anonymkode: 72bfb...d3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 6. januar 2023 #6 Del Skrevet 6. januar 2023 Hva med å ta en å ta en tur med hotell og overnatting på fjellet? For eksempel en tur hit https://klimapark2469.no og spa på hotell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #7 Del Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skjøretur? Anonymkode: 88600...3e7 En times kjøretur. Anonymkode: 43232...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå