Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som innflytta østlending til Bergen reagerer jeg på det jeg mener er dårlig service i butikker i Bergen. Er det bare meg det er noe galt med eller har andre lagt merke til det samme?

Jeg tenker på det å bli sett og lagt merke til, å få tips og råd, få hjelp til å prøve ut alternativer, bli møtt med et smil. Jeg har noen skikkelige "opplevelser fra helvetet", men skal la dem ligge her og nå, blir så innmari opphissa ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som innflytta østlending til Bergen reagerer jeg på det jeg mener er dårlig service i butikker i Bergen. Er det bare meg det er noe galt med eller har andre lagt merke til det samme?

Jeg tenker på det å bli sett og lagt merke til, å få tips og råd, få hjelp til å prøve ut alternativer, bli møtt med et smil. Jeg har noen skikkelige "opplevelser fra helvetet", men skal la dem ligge her og nå, blir så innmari opphissa  ;)

Jeg opplever dette i Oslo. verste plass å handle i

Skrevet

Jeg har bare vært i Bergen en gang, og merket ikke noe særlig til dårlig service. Enig med gjest over at Oslo er verste plass å handle...

Skrevet

Jeg har motsatt opplevelse enn det trådstarter har: Da jeg bodde i Bergen og handlet der, syntes jeg at jeg fikk bedre service enn her i Oslo. Synes generelt østlendinger er mindre høflige enn vestlendinger, og jeg er østlending selv som sier det :forvirret:

Skrevet

Syns det varierer fra butikk til butikk uansett by og vil ikke si at det har noe med hvor i landet butikken ligger.

Alle byene eller sentrene jeg har handlet i er det litt av hvert syns jeg.

Skrevet

Helt enig med trådstarter her, dette har jeg lagt merke til og kommentert flere ganger. Bor i Bergen men er ofte i Oslo ifbm jobben og får markant bedre service der, både i butikker og på hoteller enn hva jeg gjør i Bergen.

Skrevet

Jeg er veslending selv.... og bor i oslo. Har faktisk ikke merket forskjell på servisen på butikker. De butikkene jeg handler i her i Oslo gir meg glimrende servise og det samme gjør de på vestlandet.

Jeg glemte en gang lommeboka mi på butikken på hjemstedet mitt... de ringte meg med en gang og sa fra. Jeg sa til gemalen at dette nok aldri hadde skjedd i Oslo - at de ringte altså.

Så gikk det noen mnd. og jeg gjorde den samme blemma en gang til - denne gangen på Rema i Oslo. Lommeboka ble lagt på rullebåndet mens jeg pakket varene. Hadde knapt kommet meg inn døra før jeg fikk tlf fra Rema.... ingenting i lommeboka manglet. Så joda de var like greie i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...