Gå til innhold

Måke snø fra veranda?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært borte noen dager, og nå er det blitt vanvittig mye snø på verandaen i blokkleiligheten. Jeg får dessverre ikke åpnet døra for å måke.... det er første året jeg bor her. Er det vanlig å måke snø fra verandaer?

Anonymkode: 94341...856

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det trengs pga. for mye vekt eller du ønsker det skal smelte fort, er det lurt å måke.

Anonymkode: 0b466...830

• Liker 1
Gjest takinova
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har vært borte noen dager, og nå er det blitt vanvittig mye snø på verandaen i blokkleiligheten. Jeg får dessverre ikke åpnet døra for å måke.... det er første året jeg bor her. Er det vanlig å måke snø fra verandaer?

Hvis du kan kaste det rett ned på plenen, så sett i gang. Men ofte har man jo veranda og/eller vei under seg og da er det litt verre. I en del sameier/borettslag pleier det å være felles måkedag fra veranda, og da bestilles det hjullaster for å kjøre det bort. 

Noen kjøper søppelsekker, fyller dem med snø fra verandaen og legger dem i badekaret/dusjen og lar det smelte bort.

AnonymBruker
Skrevet

Ts

Jeg får ikke opp døra, det er for mye snø nå. Håper ikke jeg får beskjed fra styret om å måke.... Derfor lurer jeg på hvor vanlig det er å måke.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har vindu ut mot verandaen, kan du åpne vinduet og skyve snø vekk fra døra med langkost.

Anonymkode: 1af7b...dfe

Gjest takinova
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts

Jeg får ikke opp døra, det er for mye snø nå. Håper ikke jeg får beskjed fra styret om å måke.... Derfor lurer jeg på hvor vanlig det er å måke.

Å, da skjønner jeg. Du får vente til det regner bort.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis du har vindu ut mot verandaen, kan du åpne vinduet og skyve snø vekk fra døra med langkost.

Anonymkode: 1af7b...dfe

Vinduet kan dessverre ikke åpnes....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...