AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Har vært borte noen dager, og nå er det blitt vanvittig mye snø på verandaen i blokkleiligheten. Jeg får dessverre ikke åpnet døra for å måke.... det er første året jeg bor her. Er det vanlig å måke snø fra verandaer? Anonymkode: 94341...856
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Hvis det trengs pga. for mye vekt eller du ønsker det skal smelte fort, er det lurt å måke. Anonymkode: 0b466...830 1
Gjest takinova Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har vært borte noen dager, og nå er det blitt vanvittig mye snø på verandaen i blokkleiligheten. Jeg får dessverre ikke åpnet døra for å måke.... det er første året jeg bor her. Er det vanlig å måke snø fra verandaer? Anonymkode: 94341...856 Hvis du kan kaste det rett ned på plenen, så sett i gang. Men ofte har man jo veranda og/eller vei under seg og da er det litt verre. I en del sameier/borettslag pleier det å være felles måkedag fra veranda, og da bestilles det hjullaster for å kjøre det bort. Noen kjøper søppelsekker, fyller dem med snø fra verandaen og legger dem i badekaret/dusjen og lar det smelte bort.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Ts Jeg får ikke opp døra, det er for mye snø nå. Håper ikke jeg får beskjed fra styret om å måke.... Derfor lurer jeg på hvor vanlig det er å måke. Anonymkode: 94341...856
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 Hvis du har vindu ut mot verandaen, kan du åpne vinduet og skyve snø vekk fra døra med langkost. Anonymkode: 1af7b...dfe
Gjest takinova Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts Jeg får ikke opp døra, det er for mye snø nå. Håper ikke jeg får beskjed fra styret om å måke.... Derfor lurer jeg på hvor vanlig det er å måke. Anonymkode: 94341...856 Å, da skjønner jeg. Du får vente til det regner bort.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #7 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis du har vindu ut mot verandaen, kan du åpne vinduet og skyve snø vekk fra døra med langkost. Anonymkode: 1af7b...dfe Vinduet kan dessverre ikke åpnes.... Anonymkode: 94341...856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå