Magwen Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Hvordan er det med dere, blir dere mer kåt om damene har på seg erotisk undertøy. Ha sex med de når det er på. Kom hjem en dag og kona hadde på sexy netting med fransk åpning. Gikk ikke lenge før det ble ei heftig økt. Hva med dere damer, liker dere å kle dere sexy og ha på pirrende og frekt undertøy😊😊.
feliek54 Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 (endret) Magwen skrev (29 minutter siden): Hvordan er det med dere, blir dere mer kåt om damene har på seg erotisk undertøy. Ha sex med de når det er på. Kom hjem en dag og kona hadde på sexy netting med fransk åpning. Gikk ikke lenge før det ble ei heftig økt. Hva med dere damer, liker dere å kle dere sexy og ha på pirrende og frekt undertøy😊😊. Klart jeg blir kåt av sexy klær men med sex så skal hun være naken så jeg kan ta og beføle hennes hele kropp. Er viktig å gi henne mye nytelse. Endret 6. januar 2023 av feliek54 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 Magwen skrev (34 minutter siden): Hvordan er det med dere, blir dere mer kåt om damene har på seg erotisk undertøy. Ha sex med de når det er på. Kom hjem en dag og kona hadde på sexy netting med fransk åpning. Gikk ikke lenge før det ble ei heftig økt. Hva med dere damer, liker dere å kle dere sexy og ha på pirrende og frekt undertøy😊😊. Haha.. Ja så bra for deg da. Blir det mye godsaker på dere to da. Det er bare og holde på gløden😉 Anonymkode: c238d...906 1
Gjest Martineher Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Mannen min også liker at jeg har på meg "sexy" undertøy, og ofte er trusa hvertfall på under runden. Tror ikke det er så spesielt!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 Vi beholder ofte mye klær på, synes det er mer spennende. Alt fra treningsdresser til hettegenser og T-skjorter. Deilig med rolig sex mens begge har på joggedress og vi kysser og klår over og under plaggene. Anonymkode: 6cac6...c44 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 Jeg liker å kle meg i sexy undertøy, men mannen bryr seg ikke så mye da han liker meg best naken, så gjør det mest for meg selv. Han blir veldig pirret om jeg kjører kommando og går uten bh, eller har bare høye strømper og ingenting annet på. Anonymkode: f814a...c05 1
bullehurk Skrevet 6. januar 2023 #7 Skrevet 6. januar 2023 Jeg har ofte noe sexy under, det tenner oss begge. Lyst avler lyst, og kåtheten i øynene hans og bulen i buksa gjør sitt 🤩 1
Magwen Skrevet 6. januar 2023 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg liker å kle meg i sexy undertøy, men mannen bryr seg ikke så mye da han liker meg best naken, så gjør det mest for meg selv. Han blir veldig pirret om jeg kjører kommando og går uten bh, eller har bare høye strømper og ingenting annet på. Anonymkode: f814a...c05 Det du het beskriver er også pirrende. Høye strømper på damene og puppene bar er gull😉😉. Kanskje høyhælte sko
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #9 Skrevet 6. januar 2023 Jeg må innrømme at jeg hadde møtt opp i sexy undertøy oftere dersom det ikke ble revet av så kjapt. Min mann elsker at jeg gjør det, og blir veldig kåt av det, men han river det likevel av meg kjapt, for vil kjenne hele kroppen under sex. Så for meg blir det litt "Hva er vitsen?" Det tar jo meg lengre tid å få det på enn han river det av på, og han tenner dessuten fort uansett. Enklere å bare gå ned i stua naken. Anonymkode: baa5f...126 1
Blåjojo Skrevet 6. januar 2023 #10 Skrevet 6. januar 2023 Bruker aldri sexy undertøy. Men har ingen problemer med at han ikke tenner. Dessuten vil han heller se meg naken enn med undertøy. Synes sex med klær på er mye styr, så det må av om vi skal klare å nyte skikkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #11 Skrevet 6. januar 2023 Blåjojo skrev (18 minutter siden): Bruker aldri sexy undertøy. Men har ingen problemer med at han ikke tenner. Dessuten vil han heller se meg naken enn med undertøy. Synes sex med klær på er mye styr, så det må av om vi skal klare å nyte skikkelig. Enig ned deg, som jeg nettopp skrev, men har også funnet ut at det mannen anser som sexy undertøy ikke nødvendigvis trenger å være så komplisert å få på eller av. I går gikk jeg i kombinasjonen under. Det var enkelt og praktisk, både angående å kle seg i, gå i og få av, men var også tilstrekkelig til at mannen følte at jeg gikk i sexy undertøy for ham. En slags mellomløsning, eller kompromiss. 😄 Anonymkode: baa5f...126 2
Blåjojo Skrevet 6. januar 2023 #12 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig ned deg, som jeg nettopp skrev, men har også funnet ut at det mannen anser som sexy undertøy ikke nødvendigvis trenger å være så komplisert å få på eller av. I går gikk jeg i kombinasjonen under. Det var enkelt og praktisk, både angående å kle seg i, gå i og få av, men var også tilstrekkelig til at mannen følte at jeg gikk i sexy undertøy for ham. En slags mellomløsning, eller kompromiss. 😄 Anonymkode: baa5f...126 Min mann ville sett på det der som alt for mye tøy uansett. Dessuten skjuler det lår og bak for mye.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #13 Skrevet 6. januar 2023 Det er det som er inni undertøyet som utgjør om det blir sexy eller ikke. Hjelper ikke å kle på sexy undertøy på noen som ikke er attraktiv og har perfekt kropp. Anonymkode: b8be0...85e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #14 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er det som er inni undertøyet som utgjør om det blir sexy eller ikke. Hjelper ikke å kle på sexy undertøy på noen som ikke er attraktiv og har perfekt kropp. Anonymkode: b8be0...85e Å joda, når man holder på med modne damer sånn som meg så. Et par strømpekledde ben kan skjule så mye rart, dessuten er en deilig følelse å få de slengt rundt seg. Anonymkode: 4b5f9...08e 1
charlion31 Skrevet 6. januar 2023 #15 Skrevet 6. januar 2023 Martineher skrev (13 timer siden): Mannen min også liker at jeg har på meg "sexy" undertøy, og ofte er trusa hvertfall på under runden. Tror ikke det er så spesielt! Jeg liker også godt at trusa er på, og dratt til side under "runden".
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #16 Skrevet 6. januar 2023 Blåjojo skrev (8 timer siden): Min mann ville sett på det der som alt for mye tøy uansett. Dessuten skjuler det lår og bak for mye. Kjolen er millimetertynn og ganske gjennomsiktig egentlig. Skjuler ikke så mye av verken pupper, lår og rumpe når man ikke er så tynn som modellen. Jeg forstår likevel hva du mener, og min mann hadde nok satt pris på mer sexy sexy undertøy, men dette ble et slags kompromiss. Jeg kan ta på skikkelig sexy undertøy innimellom, men synes det er mye styr for noe han drar av nærmest umiddelbart, samt at det er ganske ubehagelig å ha på. Anonymkode: baa5f...126
MortenMunkholm Skrevet 6. januar 2023 #17 Skrevet 6. januar 2023 Magwen skrev (14 timer siden): Hvordan er det med dere, blir dere mer kåt om damene har på seg erotisk undertøy. Victoria's Secrets markedsavdeling følger denne tråden tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå