AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Det er nesten som man tror noen av annonsene er skjulte annonser for prostitusjon. Det er ganske påfallende. Anonymkode: 4385e...f60 1
ops2 Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 (endret) 46 minutter siden, AnonymBruker said: Det er nesten som man tror noen av annonsene er skjulte annonser for prostitusjon. Det er ganske påfallende. Anonymkode: 4385e...f60 Du har ikke lest Birgitte Tengs saken? Han som er tiltalt for drapet, kjøpte brukte dameklær på Finn for å kose seg med. Han prøvde også å få kontakt med selgerne. Noen svarte han, og han hadde fantasier om de. Å kle seg i dameklær er en seksuell tenning for mange. Det er en seksuell fetisj. AGP kalles det. (Autogynephilia) Det er ikke det samme som transseksualitet. Jeg leste et sted at 3% av den mannlige befolkningen i vesten har AGP. Å kjøpe brukt har fordelen: de får stimulering av å vite at en kvinne har brukt klærne før de. Autogynephilia: an underappreciated paraphilia - PubMed (nih.gov) De som selger brukt, har sikkert sett at de får bedre betalt ved å se sexy ut på bilder. Endret 6. januar 2023 av ops2 skrivefeil og la til noen ord 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 Ja, de selger seksualiserte varer fordi de tjener ekstra på det. Viser brystvorter igjennom tynt/gjennomsiktig stoff osv. Meld ifra til Finn.no, de ønsker ikke at slike annonser skal utvikle seg. Jeg har meldt ifra før og de har takket for tilbakemeldinger og sperret selger. Anonymkode: 60a8a...a5a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Har ikke sjekket dette markedet da jeg ikke er kvinne og ei har denne fetisjen. Misliker å kjøpe brukt tøy generelt, men det meg om det. Skal jeg likevel ha en formening om dette så tror jeg andre er inne på noe allerede. Ved å legge ut seksualiserte bilder av plaggene henspiller man på 3 ulike ting samtidig. Den ene er åpenbar, man har på seg plaggene og ønsker å se bra ut for å trekke kunder. Grunn nummer to knyttes nok til et ønske om å selge et utseende. Typ: hvis du bruker dette plagget blir du like vakker og selvsikker som meg… Grunn nummer tre KAN kanskje knyttes til et ønske om å tiltrekke seg rare menn med slik fetisj. Da øker man salgsmulighetene betydelig og inviterer inn 2 grupper kjøpere heller enn 1. Hadde jeg vært kvinne ville jeg vært ytterst forsiktig med dette. Kommer man først i kontakt med dette segmentet av befolkningen kan det bli en langdryg greie som ender med besøksforbud og masse uhyggelig oppmerksomhet. Mange menn er sære skruer som jeg ville holdt dattera mi LAAAANGT unna! Anonymkode: 6b98a...8f3
Geojak Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 Er det virkelig så utbredt? Ble litt nysgjerrig her, gikk inn på finn, torget, og klikket på dameklær og damesko. Sånn umiddelbart så jeg ikke mange med bar hud der, men er jo over 66 000 annonser på damesko, så om jeg leter (noe jeg ikke gidder) finner jeg kanskje noen med for mye hud. Kan ikke tenke meg at de som er ute etter damer og hud gidder å surfe på Finn annonser?
Gjest AprilRyan Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 (endret) Jeg har bare sett det en gang i en gruppe på facebook. Ei som selger mye klær og har litt sexy bilder og sånt. Det er menn som reagerer mest har jeg sett, både positivt og negativt, selv om de ikke er i målgruppen. Kvinner reagerer ikke noe særlig. De legger i hvert fall ikke ut kommentarer om det. Hun får mye oppmerksomhet da, og dermed også flere som ser annonsen hennes. Det vet hun kanskje og klærne hun selger er jo for de som har et spesielt type utseende. Utenom det har jeg ikke sett noe særlig og egentlig for det meste vanlige bilder eller kun bilder av produktet. Jeg legger også ut bilder av kun produktet. Så jeg tror heller ikke at det er særlig utbredt, men enkelte liker jo litt oppmerksomhet og det er ikke noe jeg gidder å legge meg opp i. Endret 6. januar 2023 av AprilRyan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå