Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer jeg og på… Skjønner liksom ikke at et serum kan være så bra at det er verdt den prisen, men men.

Anonymkode: 4e279...cbc

Skrevet

Full av parfyme (høgt på ingredienslista) som er ein kjent irritant og kan i verste fall gje kontakteksem 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker den, kan ikke si jeg har merket noen revolusjonbar forandring. Gir mye fukt. Jeg har atopisk eksem og tåler den helt greit, velger nok en parfymefri variant når jeg går tom. 

Anonymkode: 98e64...db6

Skrevet

Kjøpte den men ble litt "skuffa", følte ikke at den gjorde noe forskjell på meg. Pen flaske og sånn da, men ikke noe mer enn det for min del 😅

AnonymBruker
Skrevet

Den er ganske god. Men jeg kjøpte ikke ny når den var tom da mye annet er vel så bra. 

Anonymkode: e2ae4...fe9

Skrevet

Ut fra ingredienslisten er dette et greit fuktserum, men parfymen trekker ned, da. Ellers inneholder ikke serumet noen ingredienser med dokumentert "anti-age"- effekt. Det holder at produsentens eget laboratorium har funnet de effektene de hevder i såkalt "in-vitro"testing, altså i laboratorietesting, ikke på levende menneskehud, for at de skal ha lov til å komme med påstandene som de gjør.

Når det er sagt, vil en godt gjennomfuktet hud gjerne se fastere og spenstigere ut, og rynker kan midlertidig bli mindre synlige.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...