AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Hei. Jeg (k25) har vert forelska i en venninne (k25) en stund nå. Vi koser mye og snakker med hverandre hver dag når vi er fra hverandre og gjør så og si alt folk i et forhold holder på med (utenom sex og kyssing). Jeg føler hun bare blir finere og finere for hver dag som går og jeg absolutt elsker hennes personlighet. Hun blir liksom bare bedre og bedre for hver dag.. Men jeg merker at jeg plutselig ikke blir like excited når vi koser lengre. Det er liksom ikke like spesielt som før? Jeg tror det kan ha en tilknytning til at hun ikke ser på oss som mer enn venner, og har sakt det tidlig i vennskapet også. Dette vil jeg respektere, men vi har fortsatt med alt som om vi ikke har hatt den samtalen.. Mister jeg følelser? Eller kan det være at kroppen min er "lei" av å være med noen som tydelig har sakt de ikke liker meg på den måten?? Vet ikke helt hvordan jeg skal sette ord på det selv.. Anonymkode: 9bbb8...2ba
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Du mister nok følelser pga de ikke er gjengjeldt. Anonymkode: f39e2...519 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 On 1/6/2023 at 8:37 AM, AnonymBruker said: Du mister nok følelser pga de ikke er gjengjeldt. Anonymkode: f39e2...519 Får håpe det. Orker ikke å ha følelser Anonymkode: 9bbb8...2ba
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #5 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Får håpe det. Orker ikke å ha følelser Anonymkode: 9bbb8...2ba Er vel bedre å få følelser for noen som vil det samme 🤗 Anonymkode: f39e2...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå