AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Del Skrevet 6. januar 2023 med 2 måneders oppsigelse. Det høres veldig enkelt ut. Men hva kan stå i kontrakten? Kan man leie, og si opp leieforhold, og kun bo ut oppsigelsestiden på 2 måneder? Eller er det andre rammer som kan stå i en standard leiekontrakt? Bør jeg forespørre om det som forventes i kontrakt før man evt. i det hele tatt takker ja til å leie boligen? Hva etterspør du? Anonymkode: 5919e...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Del Skrevet 6. januar 2023 Du som leietaker kan si opp når du måtte ønske, så lenge du forholder deg til oppsigelsestid. Gitt at det ikke er avtalt bindingstid i kontrakten. Jeg har aldri etterspurt noe så lenge det har vært en standard kontrakt fra forbrukerrådet. Men jeg leser igjennom å ser hva som er oppsigelsestid, om strøm er inkludert, og hva jeg disponerer. F.eks bod/parkering. Også hva som er gjeldende angående eventuelle hvitevarer som står i boligen. Om tv/nett er inkludert, og jeg vil ha vann og avløp inkludert. Anonymkode: b7bcf...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå