Gå til innhold

Noen som overhodet ikke har hørt noe fra NAV ang etteroppgjør?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppgå 190´ som årslønn, men endte opp med å ikke tjene mer enn 160´. Så jeg vet at jeg har oppgitt omtrent 30 for mye. Så jeg vet at jeg skal ha en viss del av dette beløpet tilbake etter etteroppgjør. Sist jeg sjekket med NAV, i des, så var min etteroppgjør fortsatt ikke gjort. Det kunne han bekrefte.

Lurer faktisk på om dette er også deres erfaring? Noen som vet de får igjen, men har ikke hørt noe enda?

Anonymkode: 70771...65e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen reaksjon, betyr dette med andre ord, alle som vet de forventer tilbake/skyldig har allerede fått etteroppgjør og fått/tilbakebetalt pengene? 

De som ikke har hørt noe, vet med 100% sikkerhet at de går i null!!

For min del så får jeg høre igjen på mandag. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen reaksjon, betyr dette med andre ord, alle som vet de forventer tilbake/skyldig har allerede fått etteroppgjør og fått/tilbakebetalt pengene? 

De som ikke har hørt noe, vet med 100% sikkerhet at de går i null!!

For min del så får jeg høre igjen på mandag. 

Hovedkjøringene er ferdig, men det alltid noen saker igjen. Har nav bekreftet at det ikke er gjennomført så er det bare å smøre seg med tålmodighet. Det er ikke mulig å få svar på når det blir gjennomført heller, sakene som er igjen tas forløpende.

Anonymkode: f60a1...080

Skrevet

Jeg fikk ingen etteroppgjør i 2021, men fikk da for både 2020 og 2021 i fjor (vår og før jul).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...