AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Prøvd å bli litt sunnere de siste mnd og tenkte å få i meg mer melk. Er ikke så glad i melk, men det går. Derfor tenkte jeg å varme opp med O'boy. Ikke til det koker, men svak varme til den er passe varm. Vil jeg "varme ihjel" næringsstoffene? Anonymkode: 18e70...e1e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Næh. Men om du vil "bli sunnere" så tror jeg ikke at drikke med sjokoladepulver helt er tingen. Anonymkode: ce5a2...be4 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Næh. Men om du vil "bli sunnere" så tror jeg ikke at drikke med sjokoladepulver helt er tingen. Anonymkode: ce5a2...be4 Vet, men trenger ikke å ha i O'boy hver dag/gang. Du kanskje på sukkermengden. Anonymkode: 18e70...e1e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 Trodde det var snakk om grønnsaker da jeg klikket meg inn. Så gjelder det sjokomelk…. Anonymkode: d8697...1cb
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 Da ville jeg heller spist noe jeg liker som inneholder samme næringsstoffene. Ost? Yoghurt? Anonymkode: af0ee...c5d 1
Frøkenfryden Skrevet 7. januar 2023 #7 Skrevet 7. januar 2023 Ville kjøpt tine sjokolademelk og varmet opp i stedet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå