Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg ganske lei nå. Kan ikke menn lære seg å snakke ordentlig til kjæresten sin? Er det bare jeg som finner menn som ikke forstår at å kalle andre stygge ting ikke er greit? 
Tenkte jeg kunne lage en tråd her hvor andre kunne kommentere enten morsomme ting eller frekke ting kjæresten/ ekser har kalt dem 😅

1. (ex-)kjæreste: hore, ubrukelige f..te, ikke akkurat sexy, 

2. (ex-)kjæreste ( ikke norsk):  disgusting, fat, ugly, cold, not welcoming. 

3. (ex-)kjæreste: et hull han kunne tømme seg i. 

4. nåværende kjæreste: tigger, parasitt, stygg(kalle navnet), dårlig mor, at han hater meg. 

Jeg tror jeg begynner å bli ganske ferdig med menn som dette. Håper virkelig ikke alle menn snakker så stygt til sine kjære. 

Anonymkode: f3577...afe

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager. Hvor finner du disse mannfolka da?

Verste jeg har fått fra en ex må vel være "ubrukelige kjerring". Var i forbindelse med en krangel. Ikke helt i samme liga som dine eksempler.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff, ts, dette er hverken morsomt eller normalt :( Får lyst til å gi deg en god klem.

Jeg har blitt kalt mesteparten av dette selv, i et voldelig forhold jeg kom meg ut av for mange år siden. Har aldri blitt kalt noe lignende siden.

Jeg håper du kommer deg ut av dette forholdet. Verbal vold (også psykisk og emosjonell vold) er også skadelig vold. Du kan ta kontakt med krisesenter anonymt for å høre hva de kan hjelpe deg med. Du trenger ikke å gjøre noe, kun undersøke så du vet hva du kan gjøre den dagen du trenger det. 

https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/

Her er en oversikt over krisesenter og hvor de befinner seg i landet.

Anonymkode: 74660...f74

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Føler meg ganske lei nå. Kan ikke menn lære seg å snakke ordentlig til kjæresten sin? Er det bare jeg som finner menn som ikke forstår at å kalle andre stygge ting ikke er greit? 
Tenkte jeg kunne lage en tråd her hvor andre kunne kommentere enten morsomme ting eller frekke ting kjæresten/ ekser har kalt dem 😅

1. (ex-)kjæreste: hore, ubrukelige f..te, ikke akkurat sexy, 

2. (ex-)kjæreste ( ikke norsk):  disgusting, fat, ugly, cold, not welcoming. 

3. (ex-)kjæreste: et hull han kunne tømme seg i. 

4. nåværende kjæreste: tigger, parasitt, stygg(kalle navnet), dårlig mor, at han hater meg. 

Jeg tror jeg begynner å bli ganske ferdig med menn som dette. Håper virkelig ikke alle menn snakker så stygt til sine kjære. 

Anonymkode: f3577...afe

Hm. Ingenting sånt. 

Anonymkode: 9c64a...7f2

AnonymBruker
Skrevet

Altfor mange menn har dårlig impulskontroll, dårlig relasjonskompetanse og dårlige egenskaper angående kommunikasjon. Det medfører at veldig mange kvinner opplever at kjæreste/samboer/ektefelle sier slike ting. 

Takk og pris for de gode menn med gode evner til å regulere seg, ta vare på dine kjære og kommunisere anstendig! Det er slike menn vi kvinner ønsker, og trenger. ❤

(Synd mange menn går deg vill i å tro at det er penger og status vi kvinner trenger, men jeg tror egentlig at mange menn ikke kan få seg til å tro hvor dårlig altfor mange menn oppfører seg. De som ikke gjør det selv er lykkelig uvitende om det. De som gjør det selv unnskylder og bortforklarer det. Det er som med voldtekt, ingen gjør det. 🤔)

Anonymkode: 67ac2...7d8

Skrevet

Hatt ganske mange kjærester i årenes løp. Ingen har noensinne vært i nærheten av å snakke slik til meg. 

Huff, ts❤️

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo nevne noe av det sjarmerende jeg har fått høre.

Min kamerat synes du er sjarmerende, men at du ikke er noe pen. (Alvorlig talt, om aldri så sant sier du det ikke til kjæresten din. Dette ble forøvrig sagt av minst heldige mann angående utseende jeg har vært sammen med, og var bare ett av tilsvarende stikk for å "jekke meg".)

Det er ingen andre som hadde orket å leve med deg! (To ekser har sagt det, når de faktisk hadde oppført seg dårlig. De tok feil.)

Du skal være glad for at jeg gidder å knulle på deg fremdeles. (Sjarmerende! Tusen takk du!)

Hore (jeg hadde hatt sex med en før ham), blitt gammel (han var 12 år eldre), feit (mens jeg egentlig var svært  tynn).

Joda man skal oppleve mye, men det var jo lærerikt også, angående å forstå at man ikke var med en mann å satse på. 

Anonymkode: 67ac2...7d8

AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke på noen sånne skjellsord fra kjærester. Verste var vel en gang vi hadde en skikkelig krangel da han var full og deprimert og sa "fuck you" til meg noen ganger. Det kom ikke helt ut av det blå da, jeg klarte ikke å la være å oppsøke ham selv om han hadde satt seg på gulvet i hjørnet av stua i mørket og flyttet seg unna meg noen ganger. Likevel helt klart ikke greit.

Anonymkode: 6aabf...3f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Full forståelse for at du er ferdig med menn, TS. Jeg har vært i fire forhold og aldre blitt kalt noe i nærheten av det der. Kan ikke huske å ha blitt kalt noe i det hele tatt faktisk. 

Ikke vanlig og ikke greit. Klem til deg. Snille menn finnes, men du har ikke truffet dem enda. 

Anonymkode: bb768...da2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg har hatt konflikter, og opplevd å få høre ting som jeg ikke syntes var greit at de sa, har jeg aldri opplevd skjellsord. Har heller aldri hørt sånt hjemme eller hørt at venner har opplevd.

Det nærmeste må bli på- og- av-kjæresten til en i bofellesskapet til eksen min. Han gikk inn i felleskjøkkenet og tok ketsjup og sennep og skreiv "hore" på romdøra hennes da de krangla/slo opp. Alle i kollektive hata han og begynte å låse ytterdøra hele døgnet og forbud mot å slippe ham inn. 

Anonymkode: 9c64a...7f2

AnonymBruker
Skrevet

Datet en som fortalte at kompisen syntes det var rart han valgte meg,når han kunne få noe penere.Møtte en mann 2 ganger,men jeg ville ikke mer,da skreiv han at jeg var høre,stygg,feit ,ekkel osv.Jeg svarte at da var det jo ikke noe tap for han,men da svarte han med si at han trodde jeg tente på det.3 år etter plager han meg fortsatt og sier han vil ha meg.Har blokket han der jeg kan,men lager ny konto på face for og kontakte meg.

Anonymkode: e6639...790

AnonymBruker
Skrevet

Gå i dere selv og velg men med omhu. Etter å ha hvert I et dårlig forhold så burde man faktisk lære og gå inn i seg selv.

Dere søker dere mot disse mennene så noe er det med dere å. 

Anonymkode: fce4d...4f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...