Gå til innhold

Hva er verst? Kraftige blødninger 3 av 4 uker hver eneste måned, eller overgangsalder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svar hvis du har erfaring ☺️

Anonymkode: 9dad1...8cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Verst, blødninger. Overgangsalderen er herlig befriende. Noen hetetokter i ny og ne og det kan jeg fint leve med. 

Anonymkode: fbe04...8ef

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Verst, blødninger. Overgangsalderen er herlig befriende. Noen hetetokter i ny og ne og det kan jeg fint leve med. 

Oi, leste 3-4 dager av mnd ikke uker, leste feil. Men da burde du hvertfall like overgangsalderen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde syklus på 21 dager og kraftig blødning i over en uke hver gang, Å slippe det var en voldsom befrielse. Elsker å slippe å tenke på mensen.

Anonymkode: c6ac9...73f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde valgt overgangsalder uten å blunke. Har hatt ekstreme blødninger, vært sykemeldt og dårlig pga tomme jernlagre osv, og ikke engang kunnet gå i butikken uten at det fosset gjennom alt som var.

Overgangsalder mer enn gjerne istedenfor!

Anonymkode: 66ba3...462

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var veldig plaget av kraftige og langvarige blødninger, fikk heldigvis innvilget å fjerne livmoren og fikk et nytt liv etter det🙌🏼 Beholdt eggstokkene så kom ikke i overgangsalder😉

Anonymkode: 6a8aa...8b2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 40 når jeg kom i overgangsalderen og det var en lettelse å slippe mensen.

Anonymkode: c91be...043

Skrevet

Gikk fra 3 ukers blødninger og rett i overgangsalderen når jeg fikk operert bort livmor og eggstokker. Skulle egentlig bare ta livmor, men pga endometeriose og store sammenvoksninger ble også eggstokkene fjernet. Det er 10 år siden nå, har aldri angret! Fikk et helt nytt liv etterpå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...