AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Noen tips om hvordan man som kvinne kan være mest mulig sexy når man røyker? Anonymkode: 8396d...6d1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #2 Skrevet 5. januar 2023 Stå opp-ned på ansiktet og røyk med en annen åpning Anonymkode: 3c0d1...9fe 1
Gjest Lykkedykker Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 Finnes ingenting med røyking som er sexy. Så stump røyken, det er sexy.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 Røykeånde er noe av det minst sexy jeg kan tenke meg. Så den mest sexy måten å røyke på er å ikke røyke. Anonymkode: 8a3ac...e78 6 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 Man skal visst vippe litt med røyken. Og så er det viktig å ikke gjøre for mye ut av det ellers, nonsjalant er tingen, men ikke dra det så langt at du holder røyken mellom tommel og pekefinger - det er visst å drite seg selv ut. Anonymkode: 69f9d...ed7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 Du kan bli enda mer sexy med å pilke deg i nesen og spise snørret samtidig. Anonymkode: aacac...038 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Man skal visst vippe litt med røyken. Og så er det viktig å ikke gjøre for mye ut av det ellers, nonsjalant er tingen, men ikke dra det så langt at du holder røyken mellom tommel og pekefinger - det er visst å drite seg selv ut. Anonymkode: 69f9d...ed7 Vippe, hvordan da? Mellom tommel og peke er vel for mannfolk fra indre bygder? Ikke oss klassiske jentene😄 Anonymkode: 8396d...6d1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #8 Skrevet 5. januar 2023 Du får google det. Anonymkode: e2a51...c94 1
Archduke_Autopsy Skrevet 5. januar 2023 #9 Skrevet 5. januar 2023 Dersom man absolutt MÅ så sørg for at det kommer ut nasen eller ørene 1
Hannah80 Skrevet 5. januar 2023 #10 Skrevet 5. januar 2023 Det skal myyye til. Eneste mennesket jeg syns er litt sexy når hun røyker er Lady Gaga. Men hun hadde sikkert vært fin uansett hva hun gjør 😂
Gjest Automagisk Skrevet 5. januar 2023 #11 Skrevet 5. januar 2023 Hvorfor er denne tråden om varmrøkt luremus i sexdelen?
Hannah80 Skrevet 5. januar 2023 #12 Skrevet 5. januar 2023 Automagisk skrev (1 minutt siden): Hvorfor er denne tråden om varmrøkt luremus i sexdelen? Fordi røyking er en fetisj for noen mennesker. Visstnok:)
Gjest Automagisk Skrevet 5. januar 2023 #13 Skrevet 5. januar 2023 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Fordi røyking er en fetisj for noen mennesker. Visstnok:) 🙈..Ja sikkert.....Kan ikke fordra røyk jeg Hanna..Godt nyttår forresten..
Maestro Skrevet 5. januar 2023 #14 Skrevet 5. januar 2023 For meg er det ikke hvordan man røyker men hvem som gjør det. Dater en dude som røyker, og han passer det liksom. Er vokst opp med røyk inne og alt, røyka selv før jeg gikk over til snus. Så lukt på klær osv er noe jeg kan leve med og at han røyker ute 🙏 Så for meg blir det en persongreie.
Hannah80 Skrevet 6. januar 2023 #15 Skrevet 6. januar 2023 Automagisk skrev (42 minutter siden): 🙈..Ja sikkert.....Kan ikke fordra røyk jeg Hanna..Godt nyttår forresten.. Hihi, jeg røyker ikke jeg heller:) Godt nyttår til deg også👍😁
Gjest Paramount Skrevet 6. januar 2023 #17 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen tips om hvordan man som kvinne kan være mest mulig sexy når man røyker? Anonymkode: 8396d...6d1 For meg er kvinner som røyker særdeles sexy. En helt usynlig gjennomsnittlig kvinne kan tenne en sigarett og plutselig gjøre meg ekstremt kåt. Det er faktisk enda frekkere og sexy i dag enn det var i tenårene. I dag må du i tillegg ha vilje til å stå i mot all mobbing fra alle intolerante mennesker. Jeg har egentlig aldri tenkt over hva som gjør kvinner og sigaretter sexy, bare akseptert at slik er det for meg. Men etter å ha tenkt på hvorfor det faktisk er slik, og hvordan den perfekte kvinnelige røyker oppfører seg, så har jeg kommet fram til disse tipsene til deg ts: ikke ha sigaretten i munnviken, den skal være i midten av munnen når du tar et trekk den skal kun være i munnen når du tar et drag, aldri ha røyken i munnen mens du gjør noe annet med hendene alt med sigaretten gjøres med rolige selvsikre bevegelser, ikke vift med sigaretten og pek rundt deg aldri tenn neste sig med den forrige, vis at du har kontroll, hold forbruket nede på et minimum, men ikke vik unna når du MÅ ha en røyk, det er sexy når hun har sterkt røyksug og må ha en røyk, og nyter det første draget..utroolig sexy! sigaretten skal aldri peke opp når du har den i munnen, med mindre det er naturlig at du bøyer hodet litt bakover når du tar et trekk ikke la sigaretten ha så mye aske at den holder på å falle av, kakk det vekk i god tid før det faller av av seg selv ta alltid dype drag, len gjerne hodet svakt tilbake og lukk øynene, eller knip de litt sammen for å ikke få røyk i øynene, hold røyken inne lenge, og la den sive rolig ut med en svak men tydelig (sensuell...) pust som antyder hvor behagelig det er for deg, aldri tøys med røykringer og slikt aldri la røyken komme ut av nesa blås aldri røyk på andre, det er veldig amatørmessig, du må alltid være hensynsfull som røyker, blås alltid røyken til siden og litt opp, da vises den best for han som er foran deg, dette gjelder spesielt dersom han er nettopp den du vil påføre en helt spesiell lyst på deg Btw, er selv ikke-røyker
feliek54 Skrevet 6. januar 2023 #18 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen tips om hvordan man som kvinne kan være mest mulig sexy når man røyker? Anonymkode: 8396d...6d1 Det beste er å slutte å røyke. Da må du bearbeide det over lenger tid før du gjør det. Tenk på alt positivt ved å slutte. Bedre helse, får mer penger til overs. Men skal du klare det så må du bruke lang tid føre og se hva som er positivt. Om du bruker kr 100 per dag så blir det god over 35000 kroner på et år. da kan du ta et cruise tur en uke i karibien eller 50 kr og spare kr 18000
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #19 Skrevet 6. januar 2023 Å røyke i 2023 er vel White trash Anonymkode: aadd9...466 1
Arild37 Skrevet 6. januar 2023 #20 Skrevet 6. januar 2023 I hvilket univers er det å dra røyk inn i lungene sexy? Beklager ts, men det vil du nok aldri få til 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå