Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #1 Skrevet 15. desember 2005 dataen min har vel nådd sine siste dager snart tenker jeg, men uansett så kan det jo være noen kan hjelpe meg litt..for lenge siden så fikk jeg en kamerat til å sende noe divx/xdiv eller hva det heter.. programmer til meg på dataen. skulle vel være bedre å se på filmene jeg har lastet ned og sånn med det programmet. men jeg har ikke brukt det noe særlig, men en dag skulle jeg installere det fordi jeg ikke fikk spilt en film i noen av programmene mine så tenkte kanskje d gikk bra med xdiv greia.. når jeg hadde instalert den klikket hele dataen min, jeg mistet så å si alle programmer!! alt på internett favoritter, alle programmer forsvant, ja you name it.. men ellers så funker dataen..internett, nedlastnings programmene osv.. og jeg har sett på ting jeg har lastet ned den siste uken så å si hver dag og det har gått bra. men plutselig igår så kom det opp xvidcore.dill not found. og dette kommer opp HELE tiden når jeg skal se på en film o.l...jeg har kjørt både ccleaner og ad-aware programmene og fått fjernet mye men dette forsvinner ikke.. hva er dette????? noen som vet???
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #2 Skrevet 15. desember 2005 Få sjekket maskinen for virus, og at selve harddisken er i orden. Hvis disken holder på å gå i stykker, kan filer plutselig forsvinne eller bli ødelagt.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 15. desember 2005 #3 Skrevet 15. desember 2005 ja det vet jeg men det jeg lurte på var det med erroren, hva det er å hvordan jeg får det vekk, men jeg får bare legge inn windows på nytt å få sletta hele driden imorå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå