Ballinciaga Skrevet 5. januar 2023 #1 Del Skrevet 5. januar 2023 Hei. Jeg tenkte jeg skulle starte en rebustråd hvor dere skal gjette hvilken norsk by som passer til følgende rebus. F.eks. "røyk + skrattet" er Oslo, eller "guttenavn + der man bor" er Trondheim. Den som gjetter riktig på den siste rebusen kan få gleden av å lage neste rebus. Og siden jeg er trådstarter så starter jeg med den første rebusen: Småstein + vokal + smal bukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglass Skrevet 5. januar 2023 #2 Del Skrevet 5. januar 2023 Sandefjord ? Sjokolademerke + ikke dem,men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 6. januar 2023 #3 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) Nidaros? Skjul + landområde omgitt av hav Riktig svar: Bodø Endret 6. januar 2023 av Sjokoladepenge La til riktig svar på rebus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet 6. januar 2023 #4 Del Skrevet 6. januar 2023 Levanger? krype + strede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 6. januar 2023 #5 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) Ålesund? Dra + pronomen @Ballinciaga svarte rett: Halden. Endret 6. januar 2023 av Sjokoladepenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ballinciaga Skrevet 6. januar 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) Timeglass skrev (5 timer siden): Sandefjord ? Sjokolademerke + ikke dem,men.... Riktig! Sjokoladepenge skrev (3 timer siden): Ålesund? Dra + pronomen Halden? Krydder + etterskrift + festning Endret 6. januar 2023 av Ballinciaga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. januar 2023 #7 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) . Endret 6. januar 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. januar 2023 #8 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) . Endret 6. januar 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 6. januar 2023 #9 Del Skrevet 6. januar 2023 Cid skrev (2 timer siden): Minner meg ikke mye om Ålesund 😅 Krype = åle og strede = sund. Svaret er jo nødt til å bli Ålesund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. januar 2023 #10 Del Skrevet 6. januar 2023 Ballinciaga skrev (4 timer siden): Riktig! Halden? Krydder + etterskrift + festning Sarpsborg Dans og moro + land ut i havet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 6. januar 2023 #11 Del Skrevet 6. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Sarpsborg Dans og moro + land ut i havet Festodden😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. januar 2023 #12 Del Skrevet 6. januar 2023 Agent smith skrev (7 minutter siden): Festodden😁 Jeg vil på festodde😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 6. januar 2023 #13 Del Skrevet 6. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg vil på festodde😃 Ja men spørs om det finnes, vi må spørre tanny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. januar 2023 #14 Del Skrevet 6. januar 2023 Agent smith skrev (3 timer siden): Ja men spørs om det finnes, vi må spørre tanny If there is a will there is a way🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. januar 2023 #15 Del Skrevet 6. januar 2023 Agent smith skrev (5 timer siden): Ja men spørs om det finnes, vi må spørre tanny Svaret er feil. Du må prøve igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 6. januar 2023 #16 Del Skrevet 6. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Sarpsborg Dans og moro + land ut i havet Festøya? ..men det ser ikke ut til å være en by så kanskje ikke 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. januar 2023 #17 Del Skrevet 6. januar 2023 Sjokoladepenge skrev (4 minutter siden): Festøya? ..men det ser ikke ut til å være en by så kanskje ikke 🤔 Du skal litt nordover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 6. januar 2023 #18 Del Skrevet 6. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (15 minutter siden): Du skal litt nordover Leknes? 🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. januar 2023 #19 Del Skrevet 6. januar 2023 Sjokoladepenge skrev (1 minutt siden): Leknes? 🧐 Bingo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 6. januar 2023 #20 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) Verktøy + gilde @TheHairyToothfairy svarte rett: Hammerfest Endret 6. januar 2023 av Sjokoladepenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå