AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Kan man det? Såvidt jeg vet er jeg kun 6-7 uker på vei, og det kjennes helt virkelig ut som noen bittesmå spark nederst i livmor… det er ikke et år siden sist fødsel engang, så derfor jeg bare tenkte på dette med fantomspark Anonymkode: 60e2f...0e1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Bare luft ja. Men jeg merker at jeg tenker at det er spark, siden vi har kjent det før så er det lett å tolke det slik. Tidligere i livet la jeg nok knapt merke til at det var bevegelse i tarmene. Anonymkode: 07425...f84
Adara Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 ååh, jeg er fire måneder på vei og datteren min ble ett år i november. Gruer du deg? 😛
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 Noen ganger er det sjokkerende hvor lite enkelte vet om anatomi..fosteret har ingenting å sparke med på dette stadiet. Men det er vanlig at hormonene gir oppblåst mage. Du er full av promp! Anonymkode: c0b56...a93 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #7 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen ganger er det sjokkerende hvor lite enkelte vet om anatomi..fosteret har ingenting å sparke med på dette stadiet. Men det er vanlig at hormonene gir oppblåst mage. Du er full av promp! Anonymkode: c0b56...a93 😂😂😂 Anonymkode: d85be...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå