AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #21 Skrevet 8. januar 2023 Resultatet har alt med hvilken vei dj holder rettetangen. Den skal holdes i en viss vinkel, tror det er loddrett og det er kjempevanskelig å få til når man gjør det på seg selv så da holder man i feil vinkel og får en fucka hårlokk. I know the struggle 😂 Kjøpte meg krølltang og trodde det skulle være lettere men da får jeg hakk i håret der hvor klypa på tangen klemmer så jeg har gitt opp å prøve å krølle. Bølgetang var også bare noe herk 😂 Anonymkode: 1f1ea...b8e
Embla Othea Skrevet 8. januar 2023 #22 Skrevet 8. januar 2023 Kanskje det er lettere å krølle håret med rettetang?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #23 Skrevet 8. januar 2023 Jeg deler opp håret i seksjoner, setter rettetanga på 180 grader, tar en seksjon, vrir tanga og holder den rett opp og ned mens jeg drar den bort fra hodet. Syns det er enklere enn krøllstav. Anonymkode: 9bba0...26b
Eleusinskemysteri Skrevet 8. januar 2023 #24 Skrevet 8. januar 2023 Har ikke lest igjennom tråden her, men jeg bruker å krølle skikkelig korktrekkere, så lar jeg de bare være sånn mens jeg sminker meg og deretter børster jeg de ut til vakre bølger. MEN du må har riktig børste (naturbørste). Feil børste (plastikk) vil gjøre at krøllene forsvinner og håret står rett ut, mens riktig børste gir hollywoodlooken.
Bålkaffe Skrevet 8. januar 2023 #25 Skrevet 8. januar 2023 (endret) Jeg bruker rettetanga til å krølle håret, men jeg pleier å dra fingrene igjennom krøllene før jeg bruker hårspray for å låse de. Har veldig glatt hår og om jeg ikke bruker hårspray så blir de borte ganske fort. Og joda, krøllene blir korketrekkere når jeg gjør det, men når jeg drar fingrene igjennom en del ganger etter at de har kjølnet, så blir de ikke så "harde" og korketrekkete. 😅 Endret 8. januar 2023 av Bålkaffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå