AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Jeg har en kjæreste som elsker å slå meg (hardt) på rumpa. Jeg hater å bli slått (hardt) på rumpa. Han mener han ikke slår hardt, men det mener jeg, jeg er tross alt den som blir slått og får vondt. Jeg slår tilbake, og jeg slår der jeg kommer til og der det faller meg inn å slå i øyeblikket. Om det så er på bryst, mage, rygg, arm eller lår. Jeg mener dette er noe han må forvente når han ikke tar nei for et nei, for ofte er det ren «refleks» og jeg gjør det før jeg rekker å tenke meg om. Han mener det er voldelig, for det er forskjell å slå på rumpa og andre steder på kroppen. Jeg e forsåvidt enig i det, men bestemte og gjorde det akseptabelt å slå andre på rumpa? Hvordan ellers skal jeg få han til å stoppe med dette da? Anonymkode: ba88a...662 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #2 Skrevet 5. januar 2023 Bare fortsett å slå han hvis han slår deg først. For en dust. P Anonymkode: b95dd...621 8 2
Gjest supernova_87 Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 Hvis den andre ikke har samtykket, hvordan er det da forskjell på rumpa og et lår? når du slår tilbake og han kaller det vold, så er det jo vold det han gjør også... for en respektløs tufs
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 Si det gjør vondt da vel!!! Om han har litt å tenke med, så tar han hintet! Er dog også forskjell på skikkelig slag og lite "ertende" dask... Men liker du det ikke, så liker du det ikke! Selv har jeg hatt partnere som har daska til rumpa når vi har hatt sex...- og jeg har aldri likt det! Ble ikke mer med dem! 😆 Anonymkode: 5a017...774
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 Jeg syns det du gjør er helt innafor. Anonymkode: 14c92...bc2 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 Ikke bra å slå i refleks. Men hvorfor respekterer han deg ikke? Anonymkode: b95ef...012
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har en kjæreste som elsker å slå meg (hardt) på rumpa. Jeg hater å bli slått (hardt) på rumpa. Han mener han ikke slår hardt, men det mener jeg, jeg er tross alt den som blir slått og får vondt. Jeg slår tilbake, og jeg slår der jeg kommer til og der det faller meg inn å slå i øyeblikket. Om det så er på bryst, mage, rygg, arm eller lår. Jeg mener dette er noe han må forvente når han ikke tar nei for et nei, for ofte er det ren «refleks» og jeg gjør det før jeg rekker å tenke meg om. Han mener det er voldelig, for det er forskjell å slå på rumpa og andre steder på kroppen. Jeg e forsåvidt enig i det, men bestemte og gjorde det akseptabelt å slå andre på rumpa? Hvordan ellers skal jeg få han til å stoppe med dette da? Anonymkode: ba88a...662 Og dette har du forklart han? Det virker jævlig merkelig å fortsette å gjøre noe som du har gitt klar og tydelig beskjed om at er vondt og du ikke liker. Han kan jo umulig ta deg seriøst i det hele tatt... Anonymkode: b763a...eb5 7 2
TheHairyToothfairy Skrevet 5. januar 2023 #8 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har en kjæreste som elsker å slå meg (hardt) på rumpa. Jeg hater å bli slått (hardt) på rumpa. Han mener han ikke slår hardt, men det mener jeg, jeg er tross alt den som blir slått og får vondt. Jeg slår tilbake, og jeg slår der jeg kommer til og der det faller meg inn å slå i øyeblikket. Om det så er på bryst, mage, rygg, arm eller lår. Jeg mener dette er noe han må forvente når han ikke tar nei for et nei, for ofte er det ren «refleks» og jeg gjør det før jeg rekker å tenke meg om. Han mener det er voldelig, for det er forskjell å slå på rumpa og andre steder på kroppen. Jeg e forsåvidt enig i det, men bestemte og gjorde det akseptabelt å slå andre på rumpa? Hvordan ellers skal jeg få han til å stoppe med dette da? Anonymkode: ba88a...662 Jeg liker måten dere har forspill på 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #9 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har en kjæreste som elsker å slå meg (hardt) på rumpa. Jeg hater å bli slått (hardt) på rumpa. Han mener han ikke slår hardt, men det mener jeg, jeg er tross alt den som blir slått og får vondt. Jeg slår tilbake, og jeg slår der jeg kommer til og der det faller meg inn å slå i øyeblikket. Om det så er på bryst, mage, rygg, arm eller lår. Jeg mener dette er noe han må forvente når han ikke tar nei for et nei, for ofte er det ren «refleks» og jeg gjør det før jeg rekker å tenke meg om. Han mener det er voldelig, for det er forskjell å slå på rumpa og andre steder på kroppen. Jeg e forsåvidt enig i det, men bestemte og gjorde det akseptabelt å slå andre på rumpa? Hvordan ellers skal jeg få han til å stoppe med dette da? Anonymkode: ba88a...662 Snakk om overreaksjon. Anonymkode: 8bc6f...f8b
ClausSaus Skrevet 5. januar 2023 #10 Skrevet 5. januar 2023 (endret) Så ut fra svarene i denne idiot-tråden kan vi altså konkludere med at dersom hun hadde smekket ham på rompa mot hans vilje ville det være fritt fram for ham å gi henne en knyttneve i magen. Må jo faktisk si meg litt uenig. Mulig jeg er sær. Endret 5. januar 2023 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #11 Skrevet 5. januar 2023 Jeg syntes ingen av delene er rett. Han skal ikke slå, og du skal ikke slå tilbake. Heller hyle til, si stopp o.l og fjerne deg fra han. Anonymkode: cde11...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #12 Skrevet 5. januar 2023 Synes denne instinktive reaksjonen din, der du slår, er litt foruroligende. Kommer denne refleksen frem i andre sammenhenger også? Eksploderer du ofte? Har du lett for å bli fysisk når du er sint? Anonymkode: 1db23...c7a
Gjest Lykkedykker Skrevet 5. januar 2023 #13 Skrevet 5. januar 2023 Slår han med knyttneven på rumpa?
Pippi Lotta Skrevet 5. januar 2023 #14 Skrevet 5. januar 2023 ClausSaus skrev (16 minutter siden): Så ut fra svarene i denne idiot-tråden kan vi altså konkludere med at dersom hun hadde smekket ham på rompa mot hans vilje ville det være fritt fram for ham å gi henne en knyttneve i magen. Må jo faktisk si meg litt uenig. Mulig jeg er sær. Om hun gjentatte ganger var voldelig uten noen åpenbar grund, så burde hun jo nesten forvente han svarte tilbake ja…. Tenker du hun skulle få slå han som han fikk vondt uten at han gjorde noe for å forsvare seg? 4
Pippi Lotta Skrevet 5. januar 2023 #15 Skrevet 5. januar 2023 TS synes det er veldig rødt flagg at han ikke bryr seg om dine grenser. Tenker du må ta en samtale med han om hvorfor han ikke bryr seg om dine grenser. Synes ikke du skal latte som om det er greit at han slår, og slutter han ikke tror jeg du må akseptere at han ikke er en ok type. 3
ClausSaus Skrevet 5. januar 2023 #16 Skrevet 5. januar 2023 Pippi Lotta skrev (Akkurat nå): Om hun gjentatte ganger var voldelig uten noen åpenbar grund, så burde hun jo nesten forvente han svarte tilbake ja…. Tenker du hun skulle få slå han som han fikk vondt uten at han gjorde noe for å forsvare seg? Tror ikke akkurat at Straffelovens §18 om nødverge kommer til anvendelse her, for å si det ytterst forsiktig…
Silva Pluvialis Skrevet 5. januar 2023 #17 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en kjæreste som elsker å slå meg (hardt) på rumpa. Jeg hater å bli slått (hardt) på rumpa. Han mener han ikke slår hardt, men det mener jeg, jeg er tross alt den som blir slått og får vondt. Jeg slår tilbake, og jeg slår der jeg kommer til og der det faller meg inn å slå i øyeblikket. Om det så er på bryst, mage, rygg, arm eller lår. Jeg mener dette er noe han må forvente når han ikke tar nei for et nei, for ofte er det ren «refleks» og jeg gjør det før jeg rekker å tenke meg om. Han mener det er voldelig, for det er forskjell å slå på rumpa og andre steder på kroppen. Jeg e forsåvidt enig i det, men bestemte og gjorde det akseptabelt å slå andre på rumpa? Hvordan ellers skal jeg få han til å stoppe med dette da? Anonymkode: ba88a...662 Det hjelper i alle fall ikke å slå tilbake. Hvis han ikke slutter når du ber han om det, ville jeg slått opp og vurdert en anmeldelse. Det er ulovlig å slå.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #18 Skrevet 5. januar 2023 Ingen som slår noen men knyttneve, kun flat hånd. Og jeg smekker, og ikke særlig hardt. Jeg blir ikke fort sint og er ikke fysisk eller, makan😂 Anonymkode: ba88a...662
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #19 Skrevet 5. januar 2023 ClausSaus skrev (24 minutter siden): Så ut fra svarene i denne idiot-tråden kan vi altså konkludere med at dersom hun hadde smekket ham på rompa mot hans vilje ville det være fritt fram for ham å gi henne en knyttneve i magen. Må jo faktisk si meg litt uenig. Mulig jeg er sær. Om person 1 slår den andre så hardt at person 2 kan gi en knyttneve i magen til person 1 og det vil ikke gjøre mer vondt enn person 1s slag - ja, da forstår jeg person 2. Sånn ellers så er jo stråmenn fine å pynte med da. Anonymkode: 6f542...540
ClausSaus Skrevet 5. januar 2023 #20 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om person 1 slår den andre så hardt at person 2 kan gi en knyttneve i magen til person 1 og det vil ikke gjøre mer vondt enn person 1s slag - ja, da forstår jeg person 2. Sånn ellers så er jo stråmenn fine å pynte med da. Anonymkode: 6f542...540 Hvordan er det en "stråmann" å bytte om på rollene? Forklar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå