AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Hei, Har vært sammen med samboeren min siden vi var ca 20 år, og har vært sammen i snart fire år nå. Vi har de siste to årene hatt en del intense krangler og har dårlige perioder som kommer å går, men nå det siste året har kranglene blitt verre og vi kaller hverandre stygge ting, og kan i verstefall bli fysiske mot hverandre (klipe, klore osv) i det siste når jeg er alene merker jeg at jeg ofte tenker på hvordan det hadde vært om det ble slutt, men er redd for at jeg hadde angret hvis jeg slo opp. Jeg har «ingen» venner og han er også bestevennen min, snakker med han hverdag så er redd for å miste han. Vi begge vil litt forskjellige ting i livet, jeg kan tenke meg å få barn om ca 3 år men han vil ikke før om kanskje 10 år. Men jeg er veldig sjalu og tanken på å slå opp å høre at han blir sammen med noen andre gjør meg kvalm, vi har gode perioder også. Er sykt usikker på hva jeg skal gjøre. Dette er også mitt første forhold så har aldri opplevd kjærlighetssorg ogsånn.. Anonymkode: c69ae...204
Eva-Lena Skrevet 5. januar 2023 #2 Skrevet 5. januar 2023 Vil du leve med å klore, klype osv i resten av ditt liv? Det hadde ikke vært aktuelt for meg iallefall.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 Ut fra hva jeg leser så vet du godt hva svarene blir her inne på kg😅 Dere må enten i terapi, gå fra hverandre eller leve i et dårlig forhold Anonymkode: 391e9...1ab 2
Jocelynn Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 Dere har allerede brutt en barriere hvor dere blir fysisk når dere krangler. Det blir antakelig ikke bedre -heller verre. Du kan ta din vurdering ut i fra det. 😌
Spiteful Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 Jeg er litt bekymra for at dere er fysiske mot hverandre. Det kan gå fra kliping og kloring til dytting, slag og kveling. Vil du virkelig få barn i et slikt forhold? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå