danbanan Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Vært en del aktiv på tinder i 2022 og må si jeg har inntrykk av at det er mye vanskeligere å komme i dialog med kvinner der inne nå en for noen år tilbake!? Mye mulig det noe med alderen jeg er i eller at jeg har blitt mindre attraktiv med årene, men føler at jeg ser noenlunde lik ut nå som for 5+ år siden(trener mye) Noen andre som har samme erfaring her inne og noen teorier på eventuelle årsaker? For ta meg selv som eksempel, tidligere når jeg var på tinder så hadde jeg nesten alltid noen dates på lur eller ett par kvinner jeg var i god dialog med over litt lengere periode. Nå derimot føles det som at det krever mye mer jobb bare å komme i kontakt og hvis man gjør det, så skjer det relativt ofte at man blir "ghostet" og plutselig ikke hører noe mer fra personen. Kjipe greier!🤪 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #2 Skrevet 5. januar 2023 Er dame og har samme erfaring, mye dates på lur og fikk mye meldinger for få år siden men nå er det liksom stopp, ingen melder meg eller ber meg ut lenger og hvis jeg blir bedt ut fjerner de matchen etter jeg sier ja 🤷♀️ Anonymkode: 17d0e...141 4
Nåleputa Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 Ingen spør om noe etterhvert. Ingen klarer å holde en dialog. Tregeste mannfolka ever. Blir noen linjer med snakk, og kanskje en dag etter, men så er det ikke noe mer?? Jeg spurte om å ta en kaffe, ingen respons. Jeg skjønner ikke hvorfor de er på Tinder om de bare skal henge der? 🤷🏼♀️ Hva venter de på? Prinsessa? 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 Ja, tinder er skikkelig dritt. Tror appen bare er laget for å melke folk for penger nå. Sørge for at man aldri finner det man vil ha, så har du dem løpende i tinder-hamsterhjulet til evig tid. Hilsen dame. Anonymkode: 23566...151 3
danbanan Skrevet 5. januar 2023 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2023 Nåleputa skrev (1 time siden): Ingen spør om noe etterhvert. Ingen klarer å holde en dialog. Tregeste mannfolka ever. Blir noen linjer med snakk, og kanskje en dag etter, men så er det ikke noe mer?? Jeg spurte om å ta en kaffe, ingen respons. Jeg skjønner ikke hvorfor de er på Tinder om de bare skal henge der? 🤷🏼♀️ Hva venter de på? Prinsessa? Litt rart at kvinner her inne og menn sitter med samme erfaringen da. Eneste teorien jeg har da er at ett av kjønnene sikter for høyt eller kanskje begge!? I følge undersøkelser som det stadig vekk refereres til her, så er jo kvinner mye mer kresen på hvem de sveiper til høyre på og hvem de faktisk gidder å chatte med og eventuelt treffe. Så får man jo velge om man ønsker å ta disse undersøkelsene seriøst eller ikke, men er mye data der ute som nettopp tyder på dette. Jeg personlig er ikke super kresen på hvem jeg ønsker å eventuelt treffe der inne, en liten kaffe date er jo uansett hyggelig så lenge man finner noe attraktivt med den man skal møte. Å møtes irl og chatte er jo totalt forskjellig! Men har inntrykk av de aller fleste kvinner der ikke er like åpne for å bli kjent, dessverre! Kanskje de fleste bruker appen bare som tidsforbruk eller for bekreftelse? 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 Tinder er veldig enkel: Er du kvinne kan du alltid får match (Er du middels og under og bare går for toppmenn vil du slite mer): Er du mann og Chad kan du få alle. Er du mann og rundt gj snittet, får du kanskje 1 match pr 100 stk. Kvinner har det enkelt, så lenge dem ikke velger langt over sitt nivå basert på "skjønnhet" Anonymkode: 171bd...d1b 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tinder er veldig enkel: Er du kvinne kan du alltid får match (Er du middels og under og bare går for toppmenn vil du slite mer): Er du mann og Chad kan du få alle. Er du mann og rundt gj snittet, får du kanskje 1 match pr 100 stk. Kvinner har det enkelt, så lenge dem ikke velger langt over sitt nivå basert på "skjønnhet" Anonymkode: 171bd...d1b Jaså, så enkelt altså? Så hvorfor er jeg omsvermet av menn når jeg er utendørs alle andre steder enn på tinder hvor jeg knapt får livstegn fra menn? Får og mye meldinger på andre sosiale medier men totalt dødt på tinder. Siste som tok kontakt ba meg ut på kaffe og så slettet han matchen etter jeg takket ja. Opplevd lignende der før. Menn kan skylde på seg selv for at de er single når de oppfører seg så dårlig, og de var absolutt ikke kjekkere enn andre som har likt meg. Anonymkode: 17d0e...141 6
danbanan Skrevet 5. januar 2023 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jaså, så enkelt altså? Så hvorfor er jeg omsvermet av menn når jeg er utendørs alle andre steder enn på tinder hvor jeg knapt får livstegn fra menn? Får og mye meldinger på andre sosiale medier men totalt dødt på tinder. Siste som tok kontakt ba meg ut på kaffe og så slettet han matchen etter jeg takket ja. Opplevd lignende der før. Menn kan skylde på seg selv for at de er single når de oppfører seg så dårlig, og de var absolutt ikke kjekkere enn andre som har likt meg. Anonymkode: 17d0e...141 Hvor kjekke var de mennene som oppførte seg slik? Hvis du er så attraktiv som du mener selv, så tror jeg at en normal mann på tinder hadde sett på deg som en catch og ville absolutt ikke ghostet deg slik du beskriver. Men finnes vel unntak kanskje. Men tror helle kanskje de mennene er blant de mer populære karene på tinder og du var vel ikke første valget. Hvis du ikke oppfører deg merkelig på noe vis da, da kan jo normale karer sky banen også... Hva fikk deg til å ta kontakt med disse mennene? Likte det du så på bildene? Tinder er jo ekstremt overfladisk. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #9 Skrevet 5. januar 2023 7 minutter siden, danbanan said: Hvor kjekke var de mennene som oppførte seg slik? Hvis du er så attraktiv som du mener selv, så tror jeg at en normal mann på tinder hadde sett på deg som en catch og ville absolutt ikke ghostet deg slik du beskriver. Men finnes vel unntak kanskje. Men tror helle kanskje de mennene er blant de mer populære karene på tinder og du var vel ikke første valget. Hvis du ikke oppfører deg merkelig på noe vis da, da kan jo normale karer sky banen også... Hva fikk deg til å ta kontakt med disse mennene? Likte det du så på bildene? Tinder er jo ekstremt overfladisk. Han siste som ghostet var den minst kjekke jeg har avtalt noe med, var ikke helt min type som jeg vanligvis går etter men han var søt utseendemessig og jeg sa ja siden jeg syns han virket hyggelig (ironisk nok). Så ser ingen korrelasjon mellom lite interesse/lite kontakt og utseende på mennene. Er menn som har vært mye kjekkere enn de som ghostet som har vært interessert i meg 🤷♀️ Eneste grunnen til at jeg dro frem tindern igjen er været og at jeg er mer asosial enn vanlig pga det, men nei den appen bare drar meg ned. Og får verken meldinger eller dates derfra. Anonymkode: 17d0e...141 2
Nåleputa Skrevet 6. januar 2023 #10 Skrevet 6. januar 2023 (endret) Jeg bor ganske langt unna «storbyen», og har inntrykk av at det er avstanden som skremmer dem vekk også. Spurte en i går. Fikk til svar at det ble vel for stor avstand. Koka vekk i kålen. Jeg sveiper ikke på de peneste. De blir for glatte. -Og jeg tenker at han der er en som bare er her for å få seg noe. Men jeg har begynt å sveipe på mer varierte nå, for ingen skriver alikevell😄😄😄😄 Jeg tenker at det er bedre å møte noen i rl. Endret 6. januar 2023 av Nåleputa
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #11 Skrevet 6. januar 2023 danbanan skrev (7 timer siden): Eneste teorien jeg har da er at ett av kjønnene sikter for høyt Vi skjønner jo at du har en agenda her, og at det ikke er Tinder, men noen av brukerne du vil til livs. Hva med å innse at appen er langt over brukbar dato, og folk ser etter nye arenaer, nye apper, og at pendelen svinger dit at vi må møtes utenfor skjermen. Anonymkode: 33c32...48f 5
danbanan Skrevet 6. januar 2023 Forfatter #12 Skrevet 6. januar 2023 Nåleputa skrev (4 timer siden): Jeg bor ganske langt unna «storbyen», og har inntrykk av at det er avstanden som skremmer dem vekk også. Spurte en i går. Fikk til svar at det ble vel for stor avstand. Koka vekk i kålen. Jeg sveiper ikke på de peneste. De blir for glatte. -Og jeg tenker at han der er en som bare er her for å få seg noe. Men jeg har begynt å sveipe på mer varierte nå, for ingen skriver alikevell😄😄😄😄 Jeg tenker at det er bedre å møte noen i rl. Kanskje den innstillingen der er ett av problemene? At du antar at viss type menn er bare ute etter å få seg noe? Har jo merket at kvinner på tinder er ekstremt skeptiske og det jo ikke akkurat beste grunnlag for å komme i en god og hyggelig dialog. Kan ikke bedømme alle basert på noen dårlige erfaringer dere har hatt, det blir helt feil vettu! 1
Roberto malone Skrevet 6. januar 2023 #13 Skrevet 6. januar 2023 danbanan skrev (34 minutter siden): Kanskje den innstillingen der er ett av problemene? At du antar at viss type menn er bare ute etter å få seg noe? Har jo merket at kvinner på tinder er ekstremt skeptiske og det jo ikke akkurat beste grunnlag for å komme i en god og hyggelig dialog. Kan ikke bedømme alle basert på noen dårlige erfaringer dere har hatt, det blir helt feil vettu! Tinder damer er miljø skada hehe. Men det er bare å fortsette og svipe + søke i andre sektorer samtidig så mekker man et par damer underveis.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #14 Skrevet 6. januar 2023 Klart det vil være stor forskjell på om du er 30 eller 40, eller 50. Jeg er 32, og du kan være så veltrent du vil, men er du over 40 så gidder jeg ikke. Anonymkode: 307af...f00 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #15 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klart det vil være stor forskjell på om du er 30 eller 40, eller 50. Jeg er 32, og du kan være så veltrent du vil, men er du over 40 så gidder jeg ikke. Anonymkode: 307af...f00 Vi må vel ha som forutsetning at ts har flyttet sin nedre grense, i takt med egen alder? Sånn sett vil Tinder forandre seg med hvilke årsklasser man fisker i. Prioriteringer endres. Anonymkode: 33c32...48f 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #16 Skrevet 7. januar 2023 Nåleputa skrev (På 6.1.2023 den 6.17): Jeg bor ganske langt unna «storbyen», og har inntrykk av at det er avstanden som skremmer dem vekk også. Spurte en i går. Fikk til svar at det ble vel for stor avstand. Koka vekk i kålen. Jeg sveiper ikke på de peneste. De blir for glatte. -Og jeg tenker at han der er en som bare er her for å få seg noe. Men jeg har begynt å sveipe på mer varierte nå, for ingen skriver alikevell😄😄😄😄 Jeg tenker at det er bedre å møte noen i rl. Jeg har hatt noen matcher med folk som bor 3-4 timer unna, de har spurt hvor jeg bor, og når jeg svarer, sletter de bare matchen. Jeg er for så vidt flyttbar, jeg, men det har jeg ikke rukket å si fordi de har slettet meg så fort. Mye rart der ute ... Anonymkode: f67c4...ddd
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #17 Skrevet 8. januar 2023 Nåleputa skrev (På 5.1.2023 den 22.02): Ingen spør om noe etterhvert. Ingen klarer å holde en dialog. Tregeste mannfolka ever. Blir noen linjer med snakk, og kanskje en dag etter, men så er det ikke noe mer?? Jeg spurte om å ta en kaffe, ingen respons. Jeg skjønner ikke hvorfor de er på Tinder om de bare skal henge der? 🤷🏼♀️ Hva venter de på? Prinsessa? Min erfaring som mann dette og. Cirka null damer som tar fyrstekontakt ved match, klarar ikkje halde ein dialog, og treffast er veldig vanskelegt visstnok. Ghosting verkar til å vere null problem for dei og vil anta dei har mange karar å velje mellom for meg vil dei ikkje snakke med eller treffast iallefall. Ventar nok på draumeprinsen som skal sveipe dei og husarbeidet avgarde 😂 Anonymkode: 2d1d5...59a 2
Nåleputa Skrevet 8. januar 2023 #18 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min erfaring som mann dette og. Cirka null damer som tar fyrstekontakt ved match, klarar ikkje halde ein dialog, og treffast er veldig vanskelegt visstnok. Ghosting verkar til å vere null problem for dei og vil anta dei har mange karar å velje mellom for meg vil dei ikkje snakke med eller treffast iallefall. Ventar nok på draumeprinsen som skal sveipe dei og husarbeidet avgarde 😂 Anonymkode: 2d1d5...59a Hvor bor du da? 😅
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #19 Skrevet 9. januar 2023 Nåleputa skrev (På 5.1.2023 den 22.02): Ingen spør om noe etterhvert. Ingen klarer å holde en dialog. Tregeste mannfolka ever. Blir noen linjer med snakk, og kanskje en dag etter, men så er det ikke noe mer?? Jeg spurte om å ta en kaffe, ingen respons. Jeg skjønner ikke hvorfor de er på Tinder om de bare skal henge der? 🤷🏼♀️ Hva venter de på? Prinsessa? De vil bare føle seg bedre med matches for å falskt booste selvtiliten. Eller så er de for redde til å bli avslått. Anonymkode: 0715d...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå