AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Er det vanlig å føle at ting ikke skjer, nesten at man er i en drøm? Anonymkode: c102a...78b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 Det høres ut som dissosiasjon, noe som ofte kommer av traumer eller psykiske lidelser. Har du det? Anonymkode: 19bed...847 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 Høres ut som eksistensiell angst. Anonymkode: a7e4d...09a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det høres ut som dissosiasjon, noe som ofte kommer av traumer eller psykiske lidelser. Har du det? Anonymkode: 19bed...847 Vil ikke si at jeg har noe store traumer, kanskje litt fra barndommen. Jeg har adhd og mistanke om bpd, men utenom det har jeg ikke noe problemer Anonymkode: c102a...78b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 Derealisation/depersonalisation. Mye god info hvis du googler. Beste, men vanskeligste, tipset er å ikke tenke på det. Jo mer du tenker på det, jo værre kommer det til å bli. Anonymkode: 53293...654
Avstand Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 Tror jeg vet hva du mener. Jeg hadde det kjempe tungt pga depresjon da jeg var yngre og var helt sikker på at sjelen min hadde havnet på feil sted. Jeg følte ikke jeg skulle ha noe med folka rundt meg å gjøre og at min virkelige familie og venner var i Canada eller noe sånt. Jeg ble ikke særlig bra behandlet av «vennene» i hjemmedistriktet heller. Men jeg gjorde til slutt ingenting for å bli dn del av dem fordi sjelen min hadde truffet feil sted.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #8 Skrevet 5. januar 2023 Vet ikke hvor vanlig det er i en normalfordelingskurve, men veldig uvanlig er det ikke. Jeg har slitt mye med dette, og dissosiasjon. Derealisasjon og depersonalisering heter det, og jeg har hatt det både i forbindelse med en traumelidelse, og i forbindelse med sterk angst. Som en annen sier, når det skjer må man bare la det gå over. Å tenke på det gjør det bare sterkere og gjør at alt føles enda mer uvirkelig. Anonymkode: 03a6b...73e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå