Gå til innhold

Han bor så langt unna. Hvordan bli kjent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er kollegaer i et stort firma. Han bor åtte timer unna med bil, og med fly vil det ta nesten fire timer totalt i reisevei. Jeg vil så gjerne bli kjent med han, men føler det er så drastisk å si at jeg kommer på besøk til han nå. Det er for tidlig, hvis dere skjønner. Jeg har invitert han hit med en litt tøysete tone, og han har sagt ja. Vi meldes og ringes ofte, men nå bør vi snart møtes igjen for å utvikle det. Men hvordan? Noen som har noen gode ideer? Hvordan blir man kjent når man bor halve landet unna hverandre?

Anonymkode: e4544...ccb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kan dere ikke bare bestille hotell sammen en helg i en by og så møtes der og ha det gildt ei helg og så ta det der ifra?

Da har en plutselig noe å gjøre også. Utforske ett nytt sted sammen. 

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du har invitert han i en tøysete tone så vet han at du er keen. Hadde han vært keen hadde han dratt opp besøk som tema om enn i tøysete tone på nytt igjen. 

Ikke vent på han, han er ikke interessert nok på samme måten som deg om han ikke prøver å komme på besøk eller tøyse om det igjen. 

Anonymkode: 27f75...4a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden):

kan dere ikke bare bestille hotell sammen en helg i en by og så møtes der og ha det gildt ei helg og så ta det der ifra?

Da har en plutselig noe å gjøre også. Utforske ett nytt sted sammen. 

Jeg har tenkt tanken, faktisk, men føler det er litt for tidlig. Vi har bare møttes noen få ganger i forbindelse med jobb, men det kommer til å bli sjeldnere (kanskje aldri mer) fremover pga sparinger og mindre reisevirksomhet. 
Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når du har invitert han i en tøysete tone så vet han at du er keen. Hadde han vært keen hadde han dratt opp besøk som tema om enn i tøysete tone på nytt igjen. 

Ikke vent på han, han er ikke interessert nok på samme måten som deg om han ikke prøver å komme på besøk eller tøyse om det igjen. 

Han tøyser om å komme til meg minst to ganger i uken, han. 
Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han tøyser om å komme til meg minst to ganger i uken, han. 
Ts

Da har du jo en perfekt anledning til å si at det er på tide å gjøre alvor av det. Gjør han ikke det så er han ikke noe å vente på 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette. En fra Trondheim besøkte meg (Oslo) etter jeg spurte og han spurte igjen ved første ledige anledning om når han kan fly til meg igjen, menn lar ikke avstand stå i veien om de er interessert 

Anonymkode: 39180...732

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette. En fra Trondheim besøkte meg (Oslo) etter jeg spurte og han spurte igjen ved første ledige anledning om når han kan fly til meg igjen, menn lar ikke avstand stå i veien om de er interessert 

Det gjelder også hvis de er bare ute etter ett ligg da er ikke flyreise noe problem heller virker det som så den hadde jeg ikke tatt for god fisk nei. 

Anonymkode: d3e6f...74f

AnonymBruker
Skrevet

Han ER interessert, det er ikke det jeg spør om i hovedinnlegget. Jeg ser det på han, jeg føler det når vi er sammen, jeg ser det i øynene hans, så det trenger dere ikke å prøve å overbevise meg om at han ikke er. Ok?
Det jeg lurer på er hvordan man kan bli kjent når man bor så langt unna hverandre? Han har forresten en datter fra før, så han er mye opptatt med henne.
Ts

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gjelder også hvis de er bare ute etter ett ligg da er ikke flyreise noe problem heller virker det som så den hadde jeg ikke tatt for god fisk nei. 

Anonymkode: d3e6f...74f

Ikke gjentatte ganger nei, jeg merker når noen liker meg og ikke og gir ingen sjanser hvis jeg er usikker på hans intensjoner ;) Tror forsåvidt få hadde gjort det èn gang for bare et ligg og

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han ER interessert, det er ikke det jeg spør om i hovedinnlegget. Jeg ser det på han, jeg føler det når vi er sammen, jeg ser det i øynene hans, så det trenger dere ikke å prøve å overbevise meg om at han ikke er. Ok?
Det jeg lurer på er hvordan man kan bli kjent når man bor så langt unna hverandre? Han har forresten en datter fra før, så han er mye opptatt med henne.
Ts

Da er vel skype beste løsning?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts

Besøke han?   Besøke deg? Snakke på tlf eller cam hver dag? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...