Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er rett og slett ikke mulig å holde noe som helst sjokolade i huset i fred. Vi har vært syke i hele desember med smårollingene så noen julegaver ble aldri levert i tide. Hadde kjøpt noe julegave og sjokoladekonfekt til min tante som jeg tenkte å få levert til hun i morgen men gjett hvem som har åpnet og forsynt seg! Han sier at han kan dra ut i morgen og kjøpe ny, men er ikke penger det står på men reint prinsipp. Vi lever i reine tidsklemma med småbarn, så den tiden han bruker på å få ræva seg ut til å kjøpe og finne dette på nytt er tiden han kunne ha brukt på mye annet, pluss at jeg hadde jo alt gjort den jobben! «Ja syns den pakken så litt dyr ut», fuckings ay, ja her blåser jeg ut litt frustrasjon. Må ikke tro dette er første gangen heller. At han kjøper seg fri til å gå ut å handle dette på nytt løser ingenting, det blir jo bare en ekstra belønning for han. Pluss han kommer ikke til å finne den samme boksen på nytt, bare en masse egentid å kjøre rundt i bilen på. Og det er ikke aktuelt å la han bli hengt ut foran min tante for det heller for hun fortjener en fin gave som ikke er halvspist av, hun som lever på ufør og er psykisk syk. Jeg fikser noe nytt til henne, men hvordan få han til å holde fingrene av fatet/lære å spørre først? Går ikke ann å gjemme d heller, han er ofte sukkersugen og går på jakt i hele huset, alle gjemmesteder er brukt! Hadde kjøpt kinobilletter og mye digg til en gave til bymisjonen her før jul, guess who? Ble jo bare billettene og en pose m twist som overlevde den ene dagen d lå hjemme.. til og med kindereggene til ungene.. fyren eier ikke skam. 

Anonymkode: db32d...f64

• Liker 8
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok du som må finne et bedre gjemmested eller bare slutte å kjøpe sjokolade. 😂😇

• Liker 3
Skrevet

Skjønner at det er irriterende altså. Men forsatt litt komisk når man ikke lever tett på galskapen.

Det høres ut som storebroren min når vi var yngre. Helt lik. All sjokolade i hus forsvant magisk inn i den svært magre gutten.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
c_buk skrev (1 minutt siden):

Skjønner at det er irriterende altså. Men forsatt litt komisk når man ikke lever tett på galskapen.

Det høres ut som storebroren min når vi var yngre. Helt lik. All sjokolade i hus forsvant magisk inn i den svært magre gutten.

Ja, haha, det er rene galskapen. Fikk han en gang til å jakte rundt i huset i etter en plate m melkesjokolade jeg hadde gjemt godt. Han holdt på i 3 dager, kunne spart seg med å gå på butikken. Men jeg fant han snokende rundt i huset. 

ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpe en metallboks med hengelås?

Anonymkode: 772f0...aba

• Liker 13
Skrevet

Kanskje du rett og slett må kjøpe et låsbart skap eller skrin? 🤔

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjøpe en metallboks med hengelås?

Anonymkode: 772f0...aba

Det har vært vurdert. Hvor får man tak i sånt?

ts

Skrevet

Jeg elsker også sjokolade. Kjøpte 25 plater med sjokolade på tilbud og alt er mitt alene. Skjønner han godt egentlig, men nå har ikke jeg kommet så langt at jeg hadde «stjålet» fra en julegave tiltenkt andre.

Be han ta med ungene når han skal ut å handle inn igjen. Så kan du gjøre andre til hjemme alene.

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Eva-Lena skrev (29 minutter siden):

Jeg elsker også sjokolade. Kjøpte 25 plater med sjokolade på tilbud og alt er mitt alene. Skjønner han godt egentlig, men nå har ikke jeg kommet så langt at jeg hadde «stjålet» fra en julegave tiltenkt andre.

Be han ta med ungene når han skal ut å handle inn igjen. Så kan du gjøre andre til hjemme alene.

25 plater ja 😂 har prøvd meg på 5 plater lagra i hus, ble anklaget for å potensielt gi han diabetes. Nå ‘trodde’ ikke han heller at han spiste av en gave 🤦🏼‍♀️ 

ts

Skrevet

Pakk inn gaver og ikke si at det er sjokolade. 

Hilsen sjokolademonster

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Låsbart skrin får du kjøpt på feks Biltema. Har du prøvd å hjemme det i vaskebøtta, evt vaskemaskin eller i fryser?

Anonymkode: e486e...a4e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Pakk inn gaver og ikke si at det er sjokolade. 

Hilsen sjokolademonster

Det var tanken! Spysyken kom bare først å tok meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Låsbart skrin får du kjøpt på feks Biltema. Har du prøvd å hjemme det i vaskebøtta, evt vaskemaskin eller i fryser?

Anonymkode: e486e...a4e

Fryst sjokolade eller kundebehandlingen fra kjøleskap ødelegger aromaen og gir sjokoladen et hvitt belegg. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

25 plater ja 😂 har prøvd meg på 5 plater lagra i hus, ble anklaget for å potensielt gi han diabetes. Nå ‘trodde’ ikke han heller at han spiste av en gave 🤦🏼‍♀️ 

ts

:fnise:
Håper aldri jeg får diabetes, da stryker jeg med. Spiser 1 plate på ei halv uke, så er ikke så voldsomt.

• Liker 1
Skrevet

kjøp våpenskap?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

En sånn en fra Biltema tenker jeg kan være fint her. Settes i romtemperatur for ikke å risikere å ødelegge sjokoladen som nevnt over her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Eva-Lena skrev (2 minutter siden):

:fnise:
Håper aldri jeg får diabetes, da stryker jeg med. Spiser 1 plate på ei halv uke, så er ikke så voldsomt.

Åja, nei det er like fort som meg. Han her fjompenissen kan spise ei plate til frokost og ei til kvelden om det var tilgjengelig. 

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (2 minutter siden):

kjøp våpenskap?

Hahah 

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er sånn. Han skjønner rett og slett ikke at jeg kjøper inn sjokolade for å la det bli liggende. Jeg er mere for måtehold og er innstilt på å ta det fram en gang i blant og ta litt om gangen. Det er jo også best for helse og vekt. Selv om jeg også er veldig glad i sjokolade.

Anonymkode: 70e53...e1d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...