Gå til innhold

DIY permanent vippeextensions?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har i flere år nå gått på salong for påfyll av vipper ca hver 4 uke. Men jeg begynner å bli lei. Prosedyren er ubehagelig og det er dyrt.

Vet man får kjøpt utstyr til permanent vippeextensions på nett. Noen her som har prøvd å gjøre det på seg selv og fått et godt resultat?

Anonymkode: 0264e...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle ta opp denne tråden igjen, da jeg har lurt på det samme selv!

Det har de siste årene vært en stor utvikling innen diy vippeextensions, da spesielt i land som USA, England etc. Det nyeste på markedet er fortsatt ferskt i Norge, men er mye enklere enn de produktene som selges på normal osv som f. eks punktvipper og magnetvipper. Det er enklere å sette på, og ser mer naturlig ut. Det er ikke permanent, men kan vare i alt fra 3-10 dager. Det er også mye mer rimelig enn å sette på i salong, og kan enkelt settes på hjemme. Skal ikke mye trening til før resultatet ser utrolig bra ut! I følge folk jeg kjenner i bransjen som har snakket med fabrikantene, så er denne typen falske vipper, det som er den nye standarden i bransjen, og det de profesjonelle etterspør av diy-produkter (hvertfall i utlandet).

Jeg har ikke full oversikt over alle som tilbyr dette, men har selv kjøpt disse fra FAGR (https://www.befagr.no/collections/klassisk-diy-vippeextension). Veldig fornøyd, så det finnes i det minste alternativer for de som synes det blir dyrt eller er ork å dra til en salong 🙂

Anonymkode: 8bb08...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...