AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Vi hadde en kort date der vi gikk en tur først, deretter hjem til meg og lage litt mat og så film. Hans iniativ til date, vi har pratet gjennom sukker før den tid og snappet litt frem og tilbake i noen uker. Også snakket et par ganger på telefon, ganske lenge i gangen. Han har mast om å treffe meg ganske tidlig. Siden han bor 3 timer unna tilbydde jeg han å overnatte, selv om det aldri var avtalt, så lenge han godtok at det bare ble soving. Det var greit. Det ble litt tafsing og kyssing, men ikke sex (selv om vi begge hadde veldig lyst). Hatt lite, men daglig kontakt siden. Jeg har hintet til nytt treff, men det passet ikke. Han fulgte ikke opp. Så vil han plutselig treffe meg til helgen, selv om det er nesten 2 uker siden første treff. Han har jo holdt kontakten med meg hele tiden, men jeg får ikke inntrykk av at egentlig er så interessert. Jeg har gitt han samme energi tilbake som jeg får av han. Når han spør hva jeg skal, sier jeg hva jeg skal, han svarer "ok". Så jeg må spørre han hvorfor han spør, før han spør om jeg har lyst på besøk. Liker ikke en mann som ikke klarer å gi meg tydelige signaler på hva han vil, så jeg hadde egentlig avkrevet han uten å avvise direkte eller slette han. Jeg har gitt klar tale på at det ikke er aktuelt med sex for tidlig for meg, så det vet han, og til og med sier at han liker. Blir veldig usikker her, og har mest lyst til å spørre rett ut hva han vil. Men vi har jo bare møttes én gang, selv om det ble en veldig lang date, og jeg vil ikke fremstå needy (som jeg heller ikke er). Gidder bare ikke kaste bort tiden min på en mann som er uklar. Anonymkode: 2a7e9...85f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #2 Skrevet 5. januar 2023 Han håpet på å få sex, fikk ikke og ghoster deg på en måte nå. Han er ikke interessert. Anonymkode: a1fdb...46d 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 Du kommer til å få til svar av de vanlige her inne at han ikke er interessert. Ikke hør på dem, stol på deg selv. Mitt råd er å gi han tid. Anonymkode: 8d57c...840 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du kommer til å få til svar av de vanlige her inne at han ikke er interessert. Ikke hør på dem, stol på deg selv. Mitt råd er å gi han tid. Anonymkode: 8d57c...840 Du mener virkelig at han er interessert? Interessert mann finner tid til å møtes. "Det passet ikke" og "han fulgte ikke opp" er 100% ikke interessert. Ikke interessert nok. Og det trenger du ikke, ts. Anonymkode: a1fdb...46d 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 Daglig kontakt indikerer utvilsomt interesse. Når det er tre timer reisevei er det forståelig at det tar to uker eller mer mellom gangene han kan reise til deg. Og jeg syns det er snodig at du bare svarer hva du skal når han spør hva du skal, og ikke spør han tilbake i samme slengen hva han skal eller hva han tenkte på. Siden du kun svarer hva du skal og forteller at du er opptatt er det jo ikke noe mer for han å svare enn ok. Jeg syns ikke han gir utydelige signaler i det hele tatt, syns egentlig det er du som virker litt avvisende siden du bare svarer hva du skal og du er opptatt, uten å spørre han eller si noe om at hvis ikke du var opptatt ville du gjerne møttes. Det er nokså åpenbart at han spør om hva du skal fordi han lurer på om du er ledig for å treffes eller eventuelt for å småprate litt om hva dere begge skal i helgen, få en samtale rundt det og ønske hverandre god helg. Typisk ville jeg svart på det sånn "Hva skal du i helgen?" "Jeg skal på kveldsvakt og ut i marka med en venninne på dagen hadde jeg tenkt! Du da?" "Okey høres hyggelig ut. Har egentlig ingen planer, tenkte vi kunne møtes men da stikker jeg nok til en kompis" Alternativ 1: "Åja! Kan desverre ikke denne helgen, men vil gjerne neste helg. Hva skal du og kompisen din gjøre da? Pleier dere å gjøre noe spes?"(prøve å bli mer kjent med hverdagen og fritiden hans og småprate litt om hver deres helger, spørre om han liker å gå på tur og at han får bli med neste gang du skal det osv) Alternativ2: "Ja hvis du vil komme så kom gjerne. Kan møte deg etter jobb:)" Anonymkode: 9e550...d45 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du mener virkelig at han er interessert? Interessert mann finner tid til å møtes. "Det passet ikke" og "han fulgte ikke opp" er 100% ikke interessert. Ikke interessert nok. Og det trenger du ikke, ts. Anonymkode: a1fdb...46d Han bor tre timer unna! Hvor ofte er det man får tid til å kjøre seks timer tur retur og samvær 4-5 timer i løpet av en vanlig ukedag? Det lar seg ikke gjøre! Han har jo prøvd å avtale å komme en helg. Anonymkode: 9e550...d45 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han bor tre timer unna! Hvor ofte er det man får tid til å kjøre seks timer tur retur og samvær 4-5 timer i løpet av en vanlig ukedag? Det lar seg ikke gjøre! Han har jo prøvd å avtale å komme en helg. Anonymkode: 9e550...d45 Jammen han er jo mann og som alle på KG vet så har menn alltid de verste intensjoner man kan tenke seg, uansett om det er logisk eller ikke. Anonymkode: c1ca3...fd0 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #8 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han bor tre timer unna! Hvor ofte er det man får tid til å kjøre seks timer tur retur og samvær 4-5 timer i løpet av en vanlig ukedag? Det lar seg ikke gjøre! Han har jo prøvd å avtale å komme en helg. Anonymkode: 9e550...d45 Jeg sier ikke at han må komme med en gang, men svar som "ok" og det at han ikke følger opp, ikke prøver å finne løsninger sier vel det meste. Anonymkode: a1fdb...46d 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #9 Skrevet 5. januar 2023 Hvis du TS sitter å tar tiden mellom hver gang han ringer eller tar kontakt på annen måte, så er det du som ikke er interessert. Verste jeg vet er de som skal presse absolutt alt inn i en form. Ting ikke passer. Det er for tidlig. Ikke noe hanky panky med det første. GTFO. Er man tiltrukket av hverandre, så gir man selv selv til hverandre. Men konsensus på kvinneguiden er jo lik formålsparagrafene til kvinnegruppa Ottar. Anonymkode: 3d4db...50c 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #10 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg sier ikke at han må komme med en gang, men svar som "ok" og det at han ikke følger opp, ikke prøver å finne løsninger sier vel det meste. Anonymkode: a1fdb...46d Hva annet enn "Ok" mener du han skulle svart på din avvisende melding der du ikke stilte han noe spørsmål tilbake? Anonymkode: 9e550...d45
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #11 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jammen han er jo mann og som alle på KG vet så har menn alltid de verste intensjoner man kan tenke seg, uansett om det er logisk eller ikke. Anonymkode: c1ca3...fd0 Det var en dårlig generalisering av menn du har. Har ikke inntrykk av at kvinner her inne ser på det sånn, men at kvinner er flinke til å hjelpe hverandre og gjøre ting tydelig for hverandre der det er tydelig at han ikke er interessert. Av det som kommer frem i denne tråden er det ingenting som tyder på at han ikke er interessert så da syns jeg det blir tullete av deg å prøve å gjøre det til et slags narrativ. Anonymkode: 9e550...d45
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #12 Skrevet 5. januar 2023 Jeg foreslo date nr 2 ganske raskt etterpå. For jeg var oppriktig interessert. Det passet ikke for han, uten at han fulgte opp noe nytt tidspunkt. Da tenkte jeg at nå er det opp til han. Jeg har sendt like mye kontakt til han som jeg har mottatt. Var jo veldig i interessert i han etter første daten. Jeg bare synes det er rart han plutselig skal være mer forsiktig nå, enn han var i starten. Han var jo ikke redd for å spørre om å treffe meg først. I tillegg kan jeg nevne at date nr 2 foreslår han nå når han uansett skal forbi på veien.... Ts Anonymkode: 2a7e9...85f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #13 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva annet enn "Ok" mener du han skulle svart på din avvisende melding der du ikke stilte han noe spørsmål tilbake? Anonymkode: 9e550...d45 "Sier jeg hva jeg skal". Avvisende? Uansett, jeg mener at han absolutt ikke er interessert. Jeg har datet både sånne tullinger og dem som var veldig interesserte og kan forskjellen. Anonymkode: a1fdb...46d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #14 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du TS sitter å tar tiden mellom hver gang han ringer eller tar kontakt på annen måte, så er det du som ikke er interessert. Verste jeg vet er de som skal presse absolutt alt inn i en form. Ting ikke passer. Det er for tidlig. Ikke noe hanky panky med det første. GTFO. Er man tiltrukket av hverandre, så gir man selv selv til hverandre. Men konsensus på kvinneguiden er jo lik formålsparagrafene til kvinnegruppa Ottar. Anonymkode: 3d4db...50c Kvinner kan aldri vinne, kan de vel? Enten er det feil å ikke ha sex tidlig. Da er man kjip og gniten. Eller så er det feil å ha sex tidlig, for da tenker fyren at en er billig. Og så blir det ganske mange sexpartnere over tid siden flesteparten er ute etter sex og ghoster etterpå uansett. Og da er man plutselig uaktuell pga. mange partnere. Anonymkode: e066f...b1e 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #15 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uansett, jeg mener at han absolutt ikke er interessert. Anonymkode: a1fdb...46d Ok siden du allerede har bestemt deg for det skjønner jeg ikke hvorfor du opprettet denne tråden. Anonymkode: 9e550...d45 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #16 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg foreslo date nr 2 ganske raskt etterpå. For jeg var oppriktig interessert. Det passet ikke for han, uten at han fulgte opp noe nytt tidspunkt. Da tenkte jeg at nå er det opp til han. Jeg har sendt like mye kontakt til han som jeg har mottatt. Var jo veldig i interessert i han etter første daten. Jeg bare synes det er rart han plutselig skal være mer forsiktig nå, enn han var i starten. Han var jo ikke redd for å spørre om å treffe meg først. I tillegg kan jeg nevne at date nr 2 foreslår han nå når han uansett skal forbi på veien.... Ts Anonymkode: 2a7e9...85f Nemlig! Han fulgte ikke opp noe nytt tidspunkt! TS, jeg foreslår at du ikke tar kontakt i det hele tatt. "Uansett skal forbi på veien" er ikke interessert. Det er bare "ok, greit, skal jo være i området uansett...." Anonymkode: a1fdb...46d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #17 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok siden du allerede har bestemt deg for det skjønner jeg ikke hvorfor du opprettet denne tråden. Anonymkode: 9e550...d45 Har jeg opprettet noe? Anonymkode: a1fdb...46d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #18 Skrevet 5. januar 2023 Jeg har ikke sex for tidlig fordi jeg tenner ikke ordentlig hvis jeg ikke har følelser for fyren. Så det er ikke noe alternativ for meg å ha sex tidlig uansett. Ts AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok siden du allerede har bestemt deg for det skjønner jeg ikke hvorfor du opprettet denne tråden. Anonymkode: 9e550...d45 Dette er ikke meg du svarer? Ts Anonymkode: 2a7e9...85f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #19 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nemlig! Han fulgte ikke opp noe nytt tidspunkt! TS, jeg foreslår at du ikke tar kontakt i det hele tatt. "Uansett skal forbi på veien" er ikke interessert. Det er bare "ok, greit, skal jo være i området uansett...." Anonymkode: a1fdb...46d Ja, nettopp. Synes dette er turn off. Jeg har datet mannfolk som har kjørt 10 timer for å møte meg... Da vet man at de er interessert i mer enn et ligg. Ts Anonymkode: 2a7e9...85f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #20 Skrevet 5. januar 2023 Men altså, ønsker råd til om jeg bare burde spørre rett ut eller hvordan jeg evt kan formulere en melding, som gir meg svar på om jeg bør gidde å treffe han eller ei? Jeg er ikke keen på å bruke hele fredagskvelden min på tull. Ts Anonymkode: 2a7e9...85f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå