Anonym-bruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 For noen år siden møtte jeg en veldig fin mann, følte vi fikk god kontakt, han sa også han følte det. Etter en stund skjedde det noe i livet hans så vi satt "forholdet" på pause. Vi var aldri sammen, men snakket mye om en fremtid sammen. Etter en stund traff min nåværende kjæreste. Som jeg virkelig falt hardt for. Han er en fantastisk mann på mange måter. Vi har vært sammen i snart 5 år, føler ting bare er blitt hverdag. Vi har sjelden sex, føler litt vi står på stedet hvil på en måte. Så til problemet. For noen måneder siden fikk jeg melding fra han jeg møtte først. Han sa han følte ting fikk bedre nå, at han hadde tenkt mye på meg. Og veldig gjerne vil møte meg igjen. Jeg svarte ikke mye på det, sa jeg har kjæreste så det blir helt feil å møtes/ ha kontakt. Han sa han kan vente, til jeg evt blir singel. Jeg kommer aldri til å være utro, eller møte han så lenge jeg er i en forhold. Men nå klarer jeg ikke la vær tenke på hvordan ting kunne vært. Og tenker jeg kanskje valgte feil. Hjelp! Andre som har vært i en situasjon som dette?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #2 Skrevet 5. januar 2023 Gresset er jo gjerne grønnest der du vanner det 🌱 Anonymkode: 09473...8e1 6 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 Hverdagen vil nok innhente deg med den nye flammen også. Anonymkode: f7204...ab9 1 1
Mt3 Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 Du må vel bare ta en grundig gjennomgang av det forholdet du er i nå. Hva funker - hva funker ikke, hvorfor har dere skjelden sex - er det du som ikke vil/partner - dårlig kjemi og fungerer mer som venner, har dere felles bolig/barn... så får du bestemme om forholdet er liv laga eller om det uansett kommer til å ende i løpet av få år. Hvor trygg kan du være på at 'den du skulle bli gammel med' ikke plutselig får en ny krise som gjør at du blir forlatt? 1 2
Anonym-bruker Skrevet 5. januar 2023 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2023 Mt3 skrev (13 minutter siden): Du må vel bare ta en grundig gjennomgang av det forholdet du er i nå. Hva funker - hva funker ikke, hvorfor har dere skjelden sex - er det du som ikke vil/partner - dårlig kjemi og fungerer mer som venner, har dere felles bolig/barn... så får du bestemme om forholdet er liv laga eller om det uansett kommer til å ende i løpet av få år. Hvor trygg kan du være på at 'den du skulle bli gammel med' ikke plutselig får en ny krise som gjør at du blir forlatt? Er han som aldri vil ha sex. Jeg vil, men det er alltid en unnskyldning, det er for kaldt, det er form varmt, sliten.. føler gnisten blir litt borte når man aldri har sex. Eier hus, ingen barn. Er nok veldig obs på det med at vi aldri har sex, i mitt forrige forhold ble det og sånn etterhvert, til slutt hadde jeg ingen følelser ingen. Kan jo ikke være trygg på det, men det kan jeg heller ikke være i mitt nåværende forhold.
svartkatt Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 Hadde nok møtt han nå.. han du har er jo ikke interessert. 2
Anonym-bruker Skrevet 5. januar 2023 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2023 svartkatt skrev (1 minutt siden): Hadde nok møtt han nå.. han du har er jo ikke interessert. Han jeg er sammen med er jo interessert, tror jeg. Han sier ofte Han er glad i meg, og vil vi skal være sammen. Vi har det jo fint sammen I hverdagen, men savner så et sexliv.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #8 Skrevet 5. januar 2023 Hadde valgt ingen av dem, heller startet på nytt med en ny mann som har sexlyst og vilje til å bli i forholdet. Anonymkode: cf69a...7bb 1
Anonym-bruker Skrevet 5. januar 2023 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hadde valgt ingen av dem, heller startet på nytt med en ny mann som har sexlyst og vilje til å bli i forholdet. Anonymkode: cf69a...7bb Skjønner ikke hvorfor han ikke vil, i starten av forholdet var det par ganger i uka. Jeg har sagt det mange ganger jeg syns det er for sjelden og at det er viktig i forholdet. Men ingenting skjer.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #10 Skrevet 5. januar 2023 Anonym-bruker skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor han ikke vil, i starten av forholdet var det par ganger i uka. Jeg har sagt det mange ganger jeg syns det er for sjelden og at det er viktig i forholdet. Men ingenting skjer. oi. Det var lite... Anonymkode: 60527...40c 4
Anonym-bruker Skrevet 5. januar 2023 Forfatter #11 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): oi. Det var lite... Anonymkode: 60527...40c Jaa. Men var fornøyd i starten egentlig. Nå kan jeg ikke huske når vi hadde det sist. Ganske stusselig egentlig
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #12 Skrevet 6. januar 2023 Anonym-bruker skrev (3 timer siden): Skjønner ikke hvorfor han ikke vil, i starten av forholdet var det par ganger i uka. Jeg har sagt det mange ganger jeg syns det er for sjelden og at det er viktig i forholdet. Men ingenting skjer. Han vil ikke oftere. Anonymkode: cf69a...7bb
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #13 Skrevet 6. januar 2023 Life is short. Du har ikke store forpliktelser med ham (barn) så du er jo ganske fri til p velge det livet du vil. Jeg ville prøvd å kjenne etter hva jeg virkelig ønsket å bruke mine få år på denne jorden til. Og ikke våkne gammel og resignert en dag. Men hadde ikke gitt meg uten skikkelig dialog med partner. Han fortjener å få høre hva du grubler på, og hvor mye manglende sex spiller inn på dine følelser for ham. Anonymkode: e35df...ed1 1
Anonym-bruker Skrevet 6. januar 2023 Forfatter #14 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Life is short. Du har ikke store forpliktelser med ham (barn) så du er jo ganske fri til p velge det livet du vil. Jeg ville prøvd å kjenne etter hva jeg virkelig ønsket å bruke mine få år på denne jorden til. Og ikke våkne gammel og resignert en dag. Men hadde ikke gitt meg uten skikkelig dialog med partner. Han fortjener å få høre hva du grubler på, og hvor mye manglende sex spiller inn på dine følelser for ham. Anonymkode: e35df...ed1 Jeg har forsøkt å snakke med han om det. Han sier han skal endre på det, ar det skal være oftere. Men ingenting skjer. Jeg har sagt jeg føler det er det som skiller venner og kjærester. Men vi står fortsatt på stedet hvil.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #15 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hverdagen vil nok innhente deg med den nye flammen også. Anonymkode: f7204...ab9 Og han har jo bevist at han dropper ts når ting i livet hans skjer, for så å komme tilbake når det passer. Anonymkode: b909a...eaa 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #16 Skrevet 6. januar 2023 Du må bare si ting ikke er aktuelt så lenge han ikke lytter til dine ønsker/dere lager kompromisser. Tenker det må man snakke om i oppstarten, hva MSN forventer og hvordan man kan oppnå det. Anonymkode: f1f0d...69b
Anonym-bruker Skrevet 6. januar 2023 Forfatter #17 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du må bare si ting ikke er aktuelt så lenge han ikke lytter til dine ønsker/dere lager kompromisser. Tenker det må man snakke om i oppstarten, hva MSN forventer og hvordan man kan oppnå det. Anonymkode: f1f0d...69b Skulle nok gjort det. Men nå var ikke dette et problem i starten. Kom etter vi kjøpte hus, at jeg føler meg litt i andre rekke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå