Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen har født i Haugesund og erfaringer derfra. Har kun erfaring med KK i Bergen..

Anonymkode: c94e7...ada

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Der har de jo ny fødeavdeling nå. Har født flere barn på den gamle, gikk helt fint det 😊

Anonymkode: 02b43...625

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Der har de jo ny fødeavdeling nå. Har født flere barn på den gamle, gikk helt fint det 😊

Vet du om de som har komplikasjoner får føde der? Feks diabetes 

AnonymBruker
Skrevet

Eg har født eit barn der i 2018. Veldig fornøyd. Ingenting å klaga på.

Anonymkode: f4edf...674

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet dessverre ikke det, men det finner du sikkert fort ut av dersom du spør noen :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg skal føde der, og var på fødekurs senest i dag. De sa ingenting om at de med komplikasjoner ikke kunne føde der. Bare at de ikke kunne føde i badekaret.

Dessuten har jeg en venninne med både diabetes og lavt stoffskifte som fødte der i februar i fjor. Det gikk kjempefint! Hun ble satt i gang da 🤷‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Alle får føde i Haugesund, vet kun om ett tilfelle hvor en dame måtte til Bergen - der var det mistanke om alvorlige, sjeldne defekter på babyen. Ellers har ikke Haugesund restriksjoner så vidt jeg vet. Jeg hører til Stord og har kun født der, men alle herfra med seteleie, insulinkrevende diabetes, avvikende fosterstørrelse, truende prematur osv blir overført til Haugesund for å føde - det er liksom der ekspertisen og nyfødtintensiv er :) 

Anonymkode: 5bf63...85a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med både leger, jordmødre og barnepleiere. 
Skal nå føde igjen I neste uke, og nå er det vist helt mayhem. Fult over alt, folk må ligge i gamle delen (det bråker sykt mtp at de holder på å jobbe der) og andre får senger inne på kontorer der det ikke er tilrettelagt for senger. Så kan ikke si jeg gleder meg noe spesielt til denne gangen. 
mens ellers får alle føde der ja, også om du har diabetes. 

Anonymkode: 35aaa...b04

AnonymBruker
Skrevet

Fødte der i 2020 .(den gamle avdelingen). Veldig fornøyd med føden, men ikke veldig imponert over barselavdelingen.

Anonymkode: cb508...a7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Veldig fornøyd med både leger, jordmødre og barnepleiere. 
Skal nå føde igjen I neste uke, og nå er det vist helt mayhem. Fult over alt, folk må ligge i gamle delen (det bråker sykt mtp at de holder på å jobbe der) og andre får senger inne på kontorer der det ikke er tilrettelagt for senger. Så kan ikke si jeg gleder meg noe spesielt til denne gangen. 
mens ellers får alle føde der ja, også om du har diabetes. 

Hva? Gjelder det fødeavdelingen også? Jeg har termin om en uke 😕 

Anonymkode: 62033...d61

AnonymBruker
Skrevet

Det var bra i 2006 og 2009 ihvertfall.. Siden den gang har vel norske politikere klart å ødelegge det meste i norsk helsevesen (spinke og spare), men tror ikke Haugesund er verst i så måte..

Anonymkode: 1857c...3cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hva? Gjelder det fødeavdelingen også? Jeg har termin om en uke 😕 

Anonymkode: 62033...d61

Jepp, er helt fult nå atm. Kan være det kommer seg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2023 den 15.16):

Jepp, er helt fult nå atm. Kan være det kommer seg. 

Ja Haugesund er i grønn beredskap enda, er litt krise der nå, på hele sykehuset egentlig! Jobber på sykehuset selv, håper det kommer seg snart.. 

Anonymkode: 43111...4ce

• Hjerte 1
Skrevet

Fødte der rett etter at den nye fødeavdelingen åpnet i 2021. Flott fødestue med nydelig utsikt. Flinke folk, men mye rot og div på barsel.

Trodde alle fikk føde i hgsd, da det er dit en blir henvist ved komplikasjoner og slikt når en hører til Stord. 

jeg hadde sv.diabetes og måtte da føde der. 

Anonymkode: 8963d...595

• 3 uker senere...
Skrevet

Eg høyrer egentlig til Stord sjukehus, men sidan eg har diabetes vert eg sendt til Haugesund. Så heilt trygt å føde i Haugesund med diabetes!😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...