AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Møtte en helt fantastisk mann da jeg tok deler av studiet mitt på på Hawaii. Etter noen mnd flyttet han hit til meg og han bor hos meg nå. Vi har det helt vidunderlig. Jeg er i studier - han er ferdig. Hvor stor sjanse er det for at han får permanent opphold i Norge? Anonymkode: 6afd1...9b4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #2 Skrevet 5. januar 2023 På hvilket grunnlag kom han hit da? Bare kjøpte han enveisbillett eller var udi i bildet? Anonymkode: e22d3...645
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Møtte en helt fantastisk mann da jeg tok deler av studiet mitt på på Hawaii. Etter noen mnd flyttet han hit til meg og han bor hos meg nå. Vi har det helt vidunderlig. Jeg er i studier - han er ferdig. Hvor stor sjanse er det for at han får permanent opphold i Norge? Anonymkode: 6afd1...9b4 Mens du er student og dere ikke er gift er sjansen 0 med mindre han finner jobb i Norge. Anonymkode: ba28d...a36 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Hva har han gjort i Norge denne tiden og hvor lenge har han vert her? Anonymkode: eada4...575
Jdz Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 Det er ganske vanskelig å få oppholdstillatelse i Norge. Den enkleste veien til mål pleier å være giftemål og familiegjenforening, men så lenge du er student og ikke har inntekt tror jeg ikke det går. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 Jdz skrev (1 time siden): Det er ganske vanskelig å få oppholdstillatelse i Norge. Den enkleste veien til mål pleier å være giftemål og familiegjenforening, men så lenge du er student og ikke har inntekt tror jeg ikke det går. Og selv da (også om man har barn sammen) er det krav til inntekt hos den som er norsk statsborger. Anonymkode: eada4...575 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå