nostalgia Skrevet 16. desember 2005 #21 Skrevet 16. desember 2005 Beste julefiler for meg er: Donald Duck og vennene hans Love Actually Sleepless in Seattle (selv om det er minimalt jul i den )
nostalgia Skrevet 16. desember 2005 #22 Skrevet 16. desember 2005 Jeg har aldri forstått hva som er det store med "Tre nøtter til Askepott"? Jeg får helt fnatt når jeg hører/ser at den kommer på, og skrur tv av med en gang... Er den virkelig såååå bra? *kanskje jeg skal vurdere å gi den en sjanse til i år?*
Diktern Skrevet 16. desember 2005 #23 Skrevet 16. desember 2005 Grevinnen og Hovmesteren på lillejulaften, og Tre nøtter til Askepott på julaften. Blir ikke jul uten dem:)
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #24 Skrevet 17. desember 2005 Har generelt lite til overs for de tradisjonelle julefilmene som mange MÅ se kun fordi det er jul. Den filmen jeg liker som blir sendt på julaften er den svenske tegnefilmen om en gutt med en litt slem og kapitalistisk far. den ender med at sønnen deler ut rikdommen til faren på julaften. Den er morsom på en ironisk og snerten måte, og mange av poengene vil ikke barn få med seg. Vet ikke om den sendes hvert eneste år heller, men det var på NRK jeg så den sist. Noen som husker hva den heter?
pusla Skrevet 17. desember 2005 #25 Skrevet 17. desember 2005 "Tre nøtter til Askepott" her også, den må jeg bare se på julaften hvert år. Love Actually er også blitt en favoritt, og den første Hjemme Alene-filmen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå