AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Eneste jeg gjør er være hjemme og skrolle. Det er ingenting jeg har lyst til som skjer her ute. Bor i Oslo. Har gitt opp folk også, fordi hele tiden er de syke, jobber når jeg har fri, reiser bort eller har andre avtaler. Det er liksom ikke noe jeg finner interessant. Jeg kan plukke litt søppel i fritiden. Hater søplete gater. Men synes liksom det er litt «stusselig» å ha sånt som eneste hobby? Hva er galt med meg? Anonymkode: eb44d...ec3 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #2 Skrevet 5. januar 2023 Jeg syns det er en fin hobby å ha å plukke søppel. Da kommer man seg ut pluss gjør noe viktig for verden og ikke minst for lokalmiljøet! Man MÅ ikke finne på masse spennende greier for å ha et meningsfullt liv. Jeg liker også aller best å bare være for meg selv og scrolle. Jeg hadde et aktivt liv før med trening hver dag, holdt foredrag og arrangerte store ting og det florerte alltid med mennesker rundt meg som skulle prate. Etter noen år ble jeg utbrent og innså at jeg hadde levd mer som andre forventet og ikke tatt vare på meg selv, så gjør det du vil du og det du føler er best for deg og ikke hva slags liv andre forventer at man skal ha for å være "med" eller "kul nok" Anonymkode: 696ff...5c7
Tjuagutten Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 Kan til dels kjenne meg igjen i vinterhalvåret, ikke så glad i snø og å være ute da.. Men hva med å male, lese bøker, trening, dagsturer i marka?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 Jeg forstår bare ikke hvorfor jeg er sånn. Jeg finner ingenting som er interessant. Jeg kunne tenkt meg hundekjøring, men det er typisk nok ikke i byen her. Jeg kunne tenkt meg noe som har med dyr å gjøre, men det er vanskelig å finne folk som trenger hjelp og som velger deg. Ellers synes jeg folk er kjedelige. Ikke alle og hele tiden, og det kommer an på mitt humør også, men det er så mye tomt Anonymkode: eb44d...ec3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Eneste jeg gjør er være hjemme og skrolle. Det er ingenting jeg har lyst til som skjer her ute. Bor i Oslo. Har gitt opp folk også, fordi hele tiden er de syke, jobber når jeg har fri, reiser bort eller har andre avtaler. Det er liksom ikke noe jeg finner interessant. Jeg kan plukke litt søppel i fritiden. Hater søplete gater. Men synes liksom det er litt «stusselig» å ha sånt som eneste hobby? Hva er galt med meg? Anonymkode: eb44d...ec3 Det er Kvinneguiden som ødelegger livet ditt. Dette er et mentalt ødeleggende sted å være. Anonymkode: 2ca47...455 1 1
Gjest ti10 Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg forstår bare ikke hvorfor jeg er sånn. Jeg finner ingenting som er interessant. Jeg kunne tenkt meg hundekjøring, men det er typisk nok ikke i byen her. Jeg kunne tenkt meg noe som har med dyr å gjøre, men det er vanskelig å finne folk som trenger hjelp og som velger deg. Ellers synes jeg folk er kjedelige. Ikke alle og hele tiden, og det kommer an på mitt humør også, men det er så mye tomt Anonymkode: eb44d...ec3 Frivillig i dyrebeskyttelsen? De trenger ofte folk til å komme og sosialisere, mate osv. dyrene de har inne. Eller ta på deg oppdrag som dyrepasser for folk som skal reise bort? Pawshake, Passopp, Kattevandreren osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå