AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Er det farlig å ta allergi medisin som aerius hvis ikke man har allergi? Anonymkode: fbf4d...bc8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 Mest sannsynlig ikke. Men hvorfor i all verden skal du gjøre det? Anonymkode: dc9b1...4ef 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 Nei det er ikke farlig. Allergimedisiner er faktisk det son skrives oftest ut til folk med søvnproblemer så man trenger ikke ha allergi for å bruke det. Anonymkode: b90fc...1e2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mest sannsynlig ikke. Men hvorfor i all verden skal du gjøre det? Anonymkode: dc9b1...4ef Fordi hver eneste kveld er jeg potte tett I nesa,tenkte å se om der hjalp ed en allergi tbl. Anonymkode: fbf4d...bc8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 Les pakningsvedlegget.. Du finner også alle pakningsvedlegg på felleskatalogen.no , der kan du scrolle og søke litt lettere i teksten. Anonymkode: eefdc...1e6
Sofakona Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi hver eneste kveld er jeg potte tett I nesa,tenkte å se om der hjalp ed en allergi tbl. Anonymkode: fbf4d...bc8 Da ville jeg tatt tur til legen og ikke spist allergi medesiner uten grunn...du kan ha skjev nesevegg.. polypper etc 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #8 Skrevet 5. januar 2023 Ville tatt meg en tur til fastlegen i stede, kanskje det er nesespray du trenger, eller en tur til øre, nese, hals avdelingen. Er uansett mye billigere å få det på resept, enn å kjøpe uten. Anonymkode: 003b3...c15 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #9 Skrevet 5. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Fordi hver eneste kveld er jeg potte tett I nesa,tenkte å se om der hjalp ed en allergi tbl. Anonymkode: fbf4d...bc8 Du sier jo at du ikke har allergi, hvorfor tror du da allergimedisin skal hjelpe? Ta en fluortablett isteden, du har mer bruk for det. Anonymkode: dc9b1...4ef
Honey Dew Skrevet 5. januar 2023 #10 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi hver eneste kveld er jeg potte tett I nesa,tenkte å se om der hjalp ed en allergi tbl. Anonymkode: fbf4d...bc8 Ikke lek med medisiner. Ta deg en tur til legen i stedet.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #11 Skrevet 5. januar 2023 Hvis det hjelper så har du jo allergi. Anonymkode: 45801...0c8 3
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 5. januar 2023 #12 Skrevet 5. januar 2023 Mulig du bør slutte med meieriprodukter? mange mulige her, men så gjør det ingenting å prøve en pakke zyrtec til 70 kroner eller hva det koster uten resept.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #13 Skrevet 5. januar 2023 Jeg har pollenallergi og tar Aerius i sommerhalvåret. I det siste så har jeg vært tett i nesa, nyst, klør i ørene og i halsen. Men bare på kvelden. Slitsomt! Så jeg tenkte å prøve å ta Aerius for å se om det hjelper og det hjalp. Ikke tett lenger, nyser ikke og sover bedre. Ts, ta en tur til legen, så får du se hva h*n sier. Anonymkode: ed4b7...900
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #14 Skrevet 5. januar 2023 Klart du kan forsøke allergimedisin. Du kan ha allergi mot midd som forsterkes på vinterstid. I tillegg vil allergimedisin dempe inflammasjon i slimhinnene og kan ha en symptomatisk lettelse når man er forkjøla også. Eneste det koster deg er penger. Anonymkode: c4136...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå