Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta medisinsk abort. Har tatt den første tabletten og tar de andre i helgen. Kjæresten min reiser på jobb etter helgen, og jeg kunne gjerne tenkt meg en hygge stund før han reiser. Jeg er redd samleie skal trigge frem at jeg skal begynne å blø ut fosteret under akten. Føler meg fin i formen utenom mensen smerter men det har jeg hatt de siste 2 ukene ... noen som har erfaringer med å ha samleie etter at de har tatt den første tabletten i abort prosessen?

Anonymkode: e34a9...aae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tar abort og det du tenker på er samleie?🤢

Anonymkode: 14c25...b75

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Neineinei! Vent med det til kroppen er ferdig med det den skal. 

Anonymkode: 01380...232

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du tar abort og det du tenker på er samleie?🤢

Anonymkode: 14c25...b75

Bare det er i seg selv ganske drøyt. 

Anonymkode: 01380...232

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skal ta medisinsk abort. Har tatt den første tabletten og tar de andre i helgen. Kjæresten min reiser på jobb etter helgen, og jeg kunne gjerne tenkt meg en hygge stund før han reiser. Jeg er redd samleie skal trigge frem at jeg skal begynne å blø ut fosteret under akten. Føler meg fin i formen utenom mensen smerter men det har jeg hatt de siste 2 ukene ... noen som har erfaringer med å ha samleie etter at de har tatt den første tabletten i abort prosessen?

Anonymkode: e34a9...aae

Det gjør ikke noe om du begynner å blø før du tar vagitoriene, men husk at du allikevel skal ta de selv om prosessen starter før! Viktig! 
Jeg begynte å blø en del etter første tabletten, men selve fosteranlegget kom ikke før vagitoriene var satt. 

Når det er sagt ville jeg ventet med samleie til prosessen er overstått i tilfelle infeksjonsfare. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligger en dag foran deg i løpet, og tenker at samleie får vente til etter abort og all blødning er ferdig. ikke verdt å få en infeksjon i tillegg til alt annet kroppen skal igjennom nå. 

Anonymkode: d39ce...b6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...