AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Jeg hadde vondt nedentil etter fødselen som er helt normalt.. men nå er det 8 dager siden jeg fødte og har begynt å få vondt nederst i magen, det stikker, spesielt om jeg reiser meg opp etter å sittet eller ligget. Klarer ikke stå oppreist med engang pga det stikker/er så vondt. Tar litt tid før jeg klarer å gå. Svir/brenner når jeg tisser, det presser nederst i magen da. Har sjekket med ultralyd, urinprøve osv og finner ingenting.. andre som har hatt det sånn etter fødselen? Anonymkode: a8890...4e5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 Innvendig ultralyd med gynekologisk undersøkelse? Har du tatt crp for å sjekke for infeksjon? Anonymkode: aec98...a22
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Jeg fikk vaginale rifter som måtte sys etter fødsel og fikk da streng beskjed om å komme for sjekk hvis jeg fikk skikkelig smerter i området (typ nederst i magen). Fikk også beskjed om at noe smerter var normalt da. Så her ville jeg nok rett og slett rådført meg med lege 😊 Lykke til! Anonymkode: 9fc34...cae
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Innvendig ultralyd med gynekologisk undersøkelse? Har du tatt crp for å sjekke for infeksjon? Anonymkode: aec98...a22 Har tatt undersøkelse og crp Anonymkode: a8890...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå