Snoopy101 Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 (endret) .. Endret 31. mars 2023 av Snoopy101 2
TheHairyToothfairy Skrevet 5. januar 2023 #2 Skrevet 5. januar 2023 (endret) Og risikere rote deg inn i noe annet du ikke har forutsetning til å se utfallet av? Det er knall idé. Gå videre. Endret 5. januar 2023 av TheHairyToothfairy 1
Gjest _Falkor_ Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 Jeg hadde fortalt han hvem denne personen er og hva hun gjorde mot deg, at du fremdeles sitter igjen med traumen. Som du selv sier, det kan hende han ikke vet hvem hun er - det skader vel ikke å fortelle han det. Hvordan han reagerer eller hva han gjør med informasjonen kan jo ingen vite, men jeg tenker at det er viktig å ha en såpass god kommunikasjon med partner at man åpent kan ta opp ting som dette, så slipper man å sitte med ubehag og gruble
billie833111 Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 Jeg synes ikke du skal gå inn og forlange at han sletter henne, men å sette seg ned for å ha en åpen samtale om din relasjon til henne og de erfaringene du har, og hvilke usikkerheter det trigger i deg, dét er absolutt nødvendig. Da kan dere begge to diskutere fram og tilbake og finne beste løsning for dere begge to. Du aner jo ikke om dette er noen han kjenner veldig godt, eller om det er ei han har hatt en ONS med, eller om de bare er bekjente via andre bekjente osv.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 1. Hvis han vet at det er henne så er det fullstendig uakseptabelt og å bæsje på følelsene og traumene dine å følge henne! Hvis han VET det er henne så er det faktisk dumpegrunn! 2. Generelt så syns jeg også at menn i forhold skal slutte å oppføre seg som single. Få uansett kjønn godtar at kjæresten sin driver å liker alle bildene en annen legger ut av seg. Kjenner han i det hele tatt denne jenta og hvordan? En ting er om de har gått i klasse sammen hele barneskolen, men noe annet om de møttes tilfeldig på en fest i sommer eller han bare har sett henne på nett og følger henne fordi hun er digg. Uansett hadde jeg spurt hvordan han kjente henne og hvorfor han liket alle bildene hennes og bedt om å få se meldinger for å se om han hadde sendt henne noe. 3. Etter det om det ikke lå noe flørteindikasjoner der så hadde jeg fortalt han hvem hun var, at det var henne og at det var fint om han unfollowet henne. Respekterer han følelsene dine så gjør han det med den største selvfølge. HVIS det lå noen flørteindikasjoner der, han nektet å la deg se meldinger eller bare fulgte hun fordi han hadde sett hun på nett og syns hun var digg (eller "ble nysgjerrig" som menn kaller det) så hadde jeg forholdt meg til det og dumpet uten å si noe om hvem hun er for deg. For da gir du han bare et kort å bruke mot deg om han prøver å være utro, f eks at du bare er sjalu fordi det er henne og gaslighter deg. Anonymkode: 4c70d...c68 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 Jeg hadde absolutt spurt. Dette skal være kjæresten din som du skal kunne være åpen med og stole på. Det kan være at han møtte hu i 2014 på en fotballcup liksom og ikke husker at han følger henne. DA er det greit. Men hvis han vet hvem denne jenta er, så er det veldig merkelig at han ikke nevner at han kjenner henne da du fortalte om hendelsen. Så spørr så slipper du å gå rundt og tenke. Anonymkode: 330c7...56b 1
ClausSaus Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 (endret) Jeg skjønner ikke hva folk tenker på… Hør: Hvis dette er en person du vil fortsette å være sammen med, skal du da la være å ta opp noe slikt? Og hvis han ikke slutter å følge henne av hensyn til deg, er dette da en person du ønsker å fortsette et forhold med? Hvorfor oppfører folk seg som om det er deres jobb å "manøvrere" den de er sammen med til å oppføre seg som ønsket? Du skal observere, ikke kontrollere. Folk viser deg hvem de er hvis du bare gir dem muligheten og følger litt med. Og så kan du reagere ut fra den informasjonen du da plutselig sitter på. Og det er også alt du kan gjøre. Du kan ikke forandre folk. Her er hva jeg ville gjort i dine sko: Forklart ham situasjonen, uten å be ham direkte om å slutte å følge henne, og så sett hva han gjør. Det forteller deg nemlig alt du trenger å vite. Endret 5. januar 2023 av ClausSaus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå